In Italië is veel moois te vinden, alleen moet je wel goed opletten. Er wordt veel geklooid met kilometerstanden e.d. Exclusieve dealers zoals Prins esclusivo, v.d. Akker, Du Parc etc. kopen hun auto's in Italië in (en doen € 15.000 bovenop de prijs, maar dat is ze goed recht)
Ik heb mijn 991 vlakbij Milaan gekocht. Vliegticket geboekt voor een paar tientjes, auto bekeken, proefgereden. Alles keurig in orde. Vervolgens Automotive import gebeld en het transport en import laten regelen.
Veel kennissen verklaren mij voor gek en zouden zoiets nooit durven.. totdat ik vertel hoeveel euro's ik bespaard heb

Achteraf vond ik het zeker de moeite waard, leuk weekendje Milaan gehad waarbij we de auto het hele weekend mochten proefrijden. Auto was keurig (bijna geen kilometers) en werd geleverd met fabrieksgarantie waarmee ik ook in Nederland terecht kan.
Deze sites heb ik gebruikt om de Italiaanse markt te verkennen
Autoscout24.itAutosupermarket.itOfficiële Porsche-site ItaliëImporthandleiding met handige informatieLast but not least...het is handig als je iemand kent die Italiaans spreekt....Engels blijft een ramp