20 jan 2014 20:46
20 jan 2014 20:50
20 jan 2014 20:54
20 jan 2014 21:18
20 jan 2014 21:58
ATanis schreef:Daar moest ik ook meteen aan denken
Hier het topic er even bij gezocht, viewtopic.php?f=33&t=13376&hilit=olaf+in+een+witte
MickRS schreef:Ik blijf het doodzonde vinden van een goede 80-er 911... Voor mij eigenlijk hetzelfde als het ombouwen van een IB naar een 964. Ook een vorm van Kelly of Bob. Maar dat vind ik ook van een Singer.. Van een Outlaw vind ik vooral erg knap dat je een echt serieus jippie plastic ombouwset weet te verpatsen voor veel geld.
20 jan 2014 22:03
20 jan 2014 22:08
20 jan 2014 22:08
20 jan 2014 22:09
20 jan 2014 22:11
20 jan 2014 22:12
Johannvb schreef:Ergens klopt iets niet aan deze 911. Staat sowieso te hoog op zijn pootjes...
20 jan 2014 22:21
20 jan 2014 22:35
Olaf schreef:Als je een SC vakkundig en goed wilt backdaten, kan je net zo goed op zoek gaan naar een early, waar je niet zoveel aan hoeft te doen ...
Olaf schreef:Een ander is, dat je het wel zo kunt maken zxoals jij wilt ... andere motor, ander onderstel, etc ...Want van "matching" is natuurlijk geen sprake
Olaf schreef:Ik heb eerder in een ander topic aangegeven wat er bij komt kijken als je een impact-bumper terug wilt bouwen naar pre-
Wellicht kan je dat zelf met de zoekfunctie van dit forum vinden
steef schreef:Ik wens Outlaw_Singer veel succes: kom maar op met dit project. En je hebt gelijk over die prijzen! Dan maar zelf aan de slag!
bully schreef:klikhierop als je handig bent.
MickRS schreef:Koop dan gewoon een jaren 70 porsche. Kan je die niet betalen, pech gehad. Ik ook niet.
MickRS schreef:Ik bedoelde idd dat ik het knap vind hoe Magnus het voor elkaar krijgt om ombouwsets die een beetje handige bob de bouwer met wat polyester in een weekendje in elkaar flanst voor zoveel geld weet te verkopen.
20 jan 2014 22:45
Johannvb schreef:Ergens klopt iets niet aan deze 911.
20 jan 2014 22:48
20 jan 2014 22:48
20 jan 2014 22:50
Outlaw_Singer schreef:Ik had zo meteen niets gevonden maar ik probeer het nog wel een keer. Tenzij je het topic ivm je RS ombouw bedoelt.
20 jan 2014 23:18
Marco schreef:Je kan ook nog een Ruf bumpersetje ala yellowbird overwegen. Weer eens wat anders...
MickRS schreef:De vraag stel je onder het kopje discussie. En dan heb je de kans dat die er komt... Wel cool dat ik nu ook eens purist genoemd wordt...
Olaf schreef:Als het je echt niet kan interreseren wat een ander denkt, zou je de backdate ook met kunststof delen uit kunnen voeren - dan zijn er "longhoods" die op de sluiting van een impactbumper of 964 passen.
Persoonlijk zou ik in dat geval dan voor een 964 kiezen - en achterschermen "flaren" zodat je (makkelijk) 16" deep dish Fuchs velgen kunt plaatsen ..
20 jan 2014 23:24
20 jan 2014 23:32
20 jan 2014 23:40
Outlaw_Singer schreef:maar aan een comment als 'dat vind ik doodzonde' heb ik gewoonweg niets...
20 jan 2014 23:42
Outlaw_Singer schreef: Met het flaren bedoel je verbreden/rollen?
20 jan 2014 23:50
20 jan 2014 23:57
Olaf schreef:Turbo breed maken RSR
Als je eenmaal met ombouwen begint - maakt het MI niet zoveel meer uit of je een impact bumper of 964 hebt - als donor - helemaal niet als je met kunststof delen gaat werken ...
Poldermodel schreef:Outlaw,
Zoek ook eens op amerikaanse fora, zoals rennlist op "backdate" en "sc" of "964" en je leert snel een hoop.
Je plannen klinken herkenbaar (had ze zelf ok ), en heb een jaar gezocht naar een kale, goede rsr-brede koets, maar vooral een hoop bagger gezien en dus niets gekocht. Inmiddels in t bezit van een 964 waar ik alle kanten mee op kan, maar waarschijnlijk kies voor 'terug naar origineel" en toch geen backdate. Immers, om te rijden net zo leuk en financieel een stuk verstandiger..
Belangrijkste tip, neem vooral tijd en ga veel bekijken.
21 jan 2014 21:09