Mijn eerste bevindingen van het sealen van mijn 993, de auto is vanochtend volledig met de hand gewassen waarna hij de behandeling heeft moeten ondergaan. Spannend om dit door een ander te laten doen zonder het resultaat te weten. Onder toezicht van "ons Piet"
is de man ongeveer ruim 2 uur bezig geweest. Twee weken geleden heb ik de 993 met de hand een polijst beurt gegeven om hem daarna flink in de was te zetten, hierbij zijn nagenoeg alle (was) krasjes verdwenen en was de glans rijkelijk aanwezig. Vandaag na de behandeling is de glans nog veel sterker maar schijnt na een droog periode van 3 dagen nog mooier te worden. de auto is zo glad als een aal (ja ja net als zijn baas
). Zowel de lak als ook de ramen zijn behandeld waardoor er tijdens een (forse) regenbui de druppels er tijdens het rijden er gewoon "af parelen". Ik ben tot nu toe uiterst tevreden over het zichtbare resultaat en het resultaat op langere termijn (maximaal 5 jaar) zal ik dus nog even moeten afwachten. Diegene die de auto heeft behandeld heb ik voorgesteld om ook forumlid te worden om hier de reacties te kunnen lezen. we hebben hem ook geadviseerd om eens op een meeting te komen om zijn product toe te lichten. Ook wil ik wel ruimte ter beschikking stellen om geïnteresseerden hier eens een behandeling te laten uitvoeren, dan zullen we er een poetsdag van maken.
forumleden die interesse hebben moeten ervan uitgaan dat de auto nagenoeg krasvrij dient te zijn, alle krassen zijn opgesloten door het sealen en blijven dus zichtbaar. De man gevraagd wat zijn prijzen zijn; polijsten (indien nodig) € 150,= , sealen € 200,= en misschien wel een forumprijs maar daar moeten we het nog even over hebben. Ook kan hij tijdens een evenement een uitleg geven over hoe het sealen in zijn werk gaat, men kan dit heel eenvoudig zelf toepassen. Foto`s volgen. (hoe leg je extra glans vast
) [img]https://lh3.googleusercontent.com/-sh3p1tOH_E4/UuaJPGZEJoI/AAAAAAAADY8/cCDVz1Sv-jc/s640/behandelen%2520993%2520009.jpg[/img[/img]