Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
09 feb 2014 10:55
Ik zoek een mogelijkheid tot AKK omgeving Bergen op Zoom of Goes. Iemand een vertrouwd adres?
09 feb 2014 11:54
Alweer wat gekocht voor de verzameling
09 feb 2014 22:45
Jos Targa schreef:Alweer wat gekocht voor de verzameling
nee, gewoon uit pure verveling
Rob, dank. Dat is (voor verkoper) wel nog een eind van BoZ/Goes regio. Hebben we nog een betrouwbaar adres meer naar t westen?
09 feb 2014 22:49
Van Zweeden ?
09 feb 2014 23:04
is dat betrouwbaar? Iemand ervaring?
09 feb 2014 23:13
Ze weten wel veel van Porsches. Maar handelen in onderdelen en krijgen vaak slopers binnen. Volgens mij minder een adres voor onderhoud.
Anders Porsche Centrum Antwerpen of Beerens Classics in Antwerpen. Zit je zo vanuit BoZ
10 feb 2014 0:16
ps schreef:Rob, dank. Dat is (voor verkoper) wel nog een eind van BoZ/Goes regio. Hebben we nog een betrouwbaar adres meer naar t westen?
Het is maar 40km, de olie is dan amper warm
Anders heb je nog Master Cars in Oude-Tonge. Ken ze verder niet, maar dacht dat ze vooral zich bezig houden met 924, 944, 928 en 968.
http://www.master-cars.nl/contents/nl/contactus.html
11 feb 2014 10:13
Ik ken alleen Tony van Zweeden voor onderhoud en reparaties. Ben ik tevreden over. Even bellen of hij ook een akk doet. Van Zweeden (die van de onderdelen) ken ik niet.
Ik heb mijn akk bij Rennsport gedaan. Heeft hij zeer nauwkeurig gedaan. Ik denk dat het ritje naar Breda toch geen straf is voor de verkoper.
11 feb 2014 10:26
Rennsport inderdaad. Uitstekend adres.
11 feb 2014 14:54
Als BoZ-Breda al een probleem is als je je Porsche wilt verkopen...
Lekker naar Lothar gaan.
12 feb 2014 18:28
Cazzo Super Veloce schreef:Als BoZ-Breda al een probleem is als je je Porsche wilt verkopen...
Lekker naar Lothar gaan.
+1 Rennsport. Zeer betrouwbaar adres
als je een P wilt (ver)kopen lijkt me Breda niet het einde van de wereld. Daarbij, het is weer lekker rijden met de P en het kost je 30 min vanuit BoZ
12 feb 2014 18:32
Ik ben eruit en kom bij Rennsport uit, ...........echter met en andere auto dan ik had gedacht. Nieuwe verkoper zit ook dichter bij Breda en is ook niet te beroerd een stukje te rijden. Komt goed!