22 feb 2014 17:55
22 feb 2014 18:02
22 feb 2014 18:36
Olaf schreef:Roestplekjes bij het raamrubber van een 993 zijn niet onbekend .. de vraag is wel: wat zit er onder
Ergo: hoe groot is het roestplekje - en is het nog weg te halen zonder de (gelijmde) ruit er uit te halen ...
Olaf schreef: Steenslag of originel lak ... dat verschilt. De ene liefhebber zweert bij een mooie laklaag - origineel of niet - en de ander wil absoluut origineel. Dan is er nog 'n derde die het niet zo intereseert - en de wagen gebruikt waarvoor deze ontworpen is ....
22 feb 2014 18:50
Pijk schreef:...vanaf 2009 geen onderhoud en maar 6dkm gereden (eigenlijk sinds aanschaf) - Hoe reëel is dat, de verkoper leek eerlijk, maar zou je niet op z'n minst de olie vervangen in 4 jaar?? Ik zou dat zelf doen, maar wat is gebruikelijk?
22 feb 2014 18:55
968Tom schreef:Ik zou de APK kilometerstanden eens nalopen. Als de auto sporadisch bereden is (en niet geschorst), zal hij toch gewon ieder jaar gekeurd zijn (oude APK regime) en je zou verwachten dat deze papieren erbij zitten. Ook op de NAP moeten deze standen terug te vinden zijn
Ik zou ook de oliepeilstok er eens uittrekken...
Vind daarnaast de prijs nog best stevig voor een non-vario.. maar heb hem niet in het echt gezien
22 feb 2014 19:21
Pijk schreef:[ denk ik dat een bod van 28 heel reëel is.
22 feb 2014 19:32
Olaf schreef:NAP of niet - zou me daar niet al te veel van aantrekken -
22 feb 2014 19:40
Elferhenkie2 schreef: NAP betekent niet altijd dat het ook echt klopt (auto's kunnen tussen de beurten ook teruggedraaid worden e.d.), NAP onlogisch wijst op een typefout OF teruggedraaide KM stand ..
22 feb 2014 19:43
Olaf schreef:Pijk schreef:[ denk ik dat een bod van 28 heel reëel is.
Op een vraagprijs van bijna 34 ....
22 feb 2014 19:59
Olaf schreef:Elferhenkie2 schreef: NAP betekent niet altijd dat het ook echt klopt (auto's kunnen tussen de beurten ook teruggedraaid worden e.d.), NAP onlogisch wijst op een typefout OF teruggedraaide KM stand ..
Vandaar mijn uitspraak -en zou eerder de algehele staat van deze 993 inspecteren ...
Maar aangezien het een NL auto is en (b)lijkbaar geen import, kan het wel een goede leidraad zijn
22 feb 2014 20:35
22 feb 2014 20:39
22 feb 2014 20:55
22 feb 2014 21:05
22 feb 2014 21:06
22 feb 2014 21:08
22 feb 2014 21:10
marco angelo schreef:hij heeft de laatste 3 cijfers omgedraaid
22 feb 2014 21:14
22 feb 2014 21:19
22 feb 2014 21:21
marco angelo schreef:probeer even contact op te nemen met huidige eigenaar in Linschoten? dan weet je waarom die hem weg doet
22 feb 2014 21:23
22 feb 2014 21:25
dubsport schreef:Als je rond die 28 k uit wilt komen waarom kijk je dan niet Naar een mooie 964.
22 feb 2014 21:38
22 feb 2014 22:53
22 feb 2014 23:12
dubsport schreef:Precies Olaf.