28 apr 2005 17:20
28 apr 2005 17:24
MS964 schreef:A. Kan dit nadelen hebben, bv. dat de motor (of de auto in het algemeen) teveel is belast?
B. Is zo'n P makkelijker of moeilijker te verkopen?
28 apr 2005 17:34
28 apr 2005 17:43
28 apr 2005 18:43
Jeroen914 schreef:chiptunen... ruim begrip
zo'n voorgeprogrameerd chippie van een paar honder euro is gewoon troep
in de meeste gevallen verzetten ze alleen het ontstekingstijdstip een beetje (niet zo best voor de motor)
enige manier om het goed te doen is je auto op de rollenbank zetten en daar dan de DME laten optimaliseren
28 apr 2005 19:44
28 apr 2005 20:17
MS964 schreef:Ik zag ergens een P staan die 'gechiptuned' is. Kan dit nadelen hebben, bv. dat de motor (of de auto in het algemeen) teveel is belast?
MS964 schreef:Moet er gekeken worden naar het bedrijf dat de tuning uitgevoerd heeft?
MS964 schreef:Is zo'n P makkelijker of moeilijker te verkopen? (oftewel, gemiddeld duurder of juist goedkoper).
28 apr 2005 20:47
28 apr 2005 20:52
28 apr 2005 20:56
ppp 356 schreef: De mazoutstoofjes worden echter eerstdaags onderhanden genomen.
http://www.power-plus.be/
28 apr 2005 20:56
28 apr 2005 21:25
28 apr 2005 21:49
28 apr 2005 21:51
28 apr 2005 21:53
RS-R schreef:Laat hem er zijn mening maar eens over geven.
RS-R schreef:dus bij verkoop kan ook nog de andere chip erin.
28 apr 2005 22:04
Marco schreef:RUF chip kan toch niet slecht zijn, als het een orginele is
28 apr 2005 22:15
FS1 schreef:RS-R schreef:Laat hem er zijn mening maar eens over geven.
Yep, ben benieuwd......RS-R schreef:dus bij verkoop kan ook nog de andere chip erin.
Verkoop? Vertel.....
28 apr 2005 22:33
29 apr 2005 0:17
29 apr 2005 0:37
29 apr 2005 10:32
RS-R schreef:Erwin verkoopt zelf spullen van Cartronic.
Vindt het dus vreemd dat hij het afwijst.
29 apr 2005 12:40
EriC4C schreef:RS-R schreef:Erwin verkoopt zelf spullen van Cartronic.
Vindt het dus vreemd dat hij het afwijst.
Zonder hier een uitspraak te doen over de mening van Erwin: hij verkoopt geen Cartronic-spullen, maat plaatst ze op specifiek verzoek van de klant.
Wat de afwijzing betreft: voortschrijdend inzicht o.b.v. meerdere ervaringen