Ik heb in de boxster ( 1997 ) een Sony radio zitten en zou graag naar een originele willen.
Ik vorige eigenaar heeft de originele weggegooid dus heb geen idee welke het was. (Wat zit er origineel in een boxster 1997?)
Wat is er nu aanwezig: wisselaar CDC-3 en een Nokia 4x40 versterker en gedeelte dat op een carkit lijkt.
Mijn idee:
Ik wil op de plek waar de telefoon hoorn zat een RAM houder plaatsen ( extreem dun en kleine iPhone houder ) vanachter de radio met verloop een lightning kabeltje naar toe leggen voor als er stroom nodig is voor de lange ritten.
Ik gebruik tomtom op telefoon dus navigatie is dan geregeld.
Dan blijft er nog openstaan een originele Porsche radio C(D)R-XXX tijdje aan het zoeken maar kan nauwelijks verschillen vinden ( de D is CD dit heb ik wel door) nu lees ik van alles over kijkhoek i.c.m. boxster en probleem met achtergrondverlichting.
CD's luister ik zelden dus wisselaar zou ik over kunnen houden en op MP of via forum kunnen verkopen zeker als er een CD in de radio zelf zit.
Nu zou ik graag bluetooth functie toevoegen om audio via telefoon te streamen, auxstekkertje is zo'n gepruts.
Laatste wens een telefoon belfunctie/carkit die goed verstaanbaar is bij +/- 100km. ( het is een wens geen noodzaak, als deze nauwelijks verstaanbaar is hoeft hij er helemaal niet in ) deze wens is meer als er een radio is die dit allemaal heeft en dat ik in 1 keer klaar zou zijn.
Ik neem aan dat ik met de carkit die er origineel in zit niets meer kan, toch?
Zo ziet het er nu uit:
p.s. mocht iemand nog een noodstroom sirene ATX van een texalarm hebben liggen zou dit tot een mooie donatie voor het forum leiden.