Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Prachtig Porsche boek voor de techneut.

22 maart 2014 19:51

Bij mijn vader op zolder aan het neuzen en kom ik dit boek tegen.
Werkelijk schitterende schat aan technische informatie.
Voor diegenen die het nog niet eerder gezien hebben:
EEN AANRADER!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door thedutchguy op 24 maart 2014 9:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Prachtig Porsche boek voor de techneut.

23 maart 2014 12:04

wat kost dat boek of mag ik het gratis afhalen met de ex auto van je vader?? :mrgreen:

23 maart 2014 12:49

Leuk boek. Heb hem gelijk bij Amazon op mijn wishlist gezet zodat ie in de volgende bestelling mee kan. Prijs was iets van 25 euro.

24 maart 2014 0:12

hmm, ik zie de picture niet. welk boek is het?

24 maart 2014 9:16

ander plaatje erin geplakt.
Hoe bevalt de 993 Hans?....................dat boek verkoop ik niet maar het kost weinig bij amazon. :mrgreen:
Ik las dat Bruce de schrijver van dit boek vorig jaar overleden is..............dus hij zal wel snel duurder worden :mrgreen:

24 maart 2014 9:37

Goedemorgen Nederlandsche Jongen :mrgreen: , de auto heeft nu 6000 km meer gelopen en heeft een paar kleine wijzigingen ondergaan. Er zijn aan de voor en zijkant witte knippers opgekomen, er zit nu een Eibach veren set onder (3 cm lager) en 18" zomervelgen. De originele velgen hebben de winterbandjes en ik heb maar 1 klein beetje pech gehad, er moest een nieuwe krukas kering in, het waren maar een paar druppeltjes olie maar dan toch maar helemaal afdichten. Hij bevalt prima en zal verder zo blijven als hij was, kom maar een keer op de koffie en aanschouw de "hokken" :mrgreen: Oh ja even in het topic blijven, dat boek ga ik bestellen.

24 maart 2014 12:52

Goed bezig! De motor van mijn oranje 911 wordt nu in elkaar gezet en de planning is 3 april klaar.
Daarna kom ik graag een keertje aan.
Plaats een reactie