24 apr 2014 12:38
24 apr 2014 13:20
24 apr 2014 13:33
24 apr 2014 13:41
24 apr 2014 13:48
24 apr 2014 14:46
24 apr 2014 16:02
24 apr 2014 16:08
24 apr 2014 16:25
24 apr 2014 17:19
Pw250 schreef:Daar zit meestal een sealring tussen namelijk en mocht deze dikker kunnen zijn blijft het hart op dezelfde plek en de rest in verhouding meer naar binnen....
25 apr 2014 10:01
25 apr 2014 10:03
giulia schreef:Gewoon even wat van je naafhart af laten draaien. Heb ik ook ooit gedaan. mm of 5 moet te doen zijn en is net dat beetje wat je waarschijnlijk nodig hebt.
Dit is een prima adres...
http://www.wheelcare.nl/id29.htm
25 apr 2014 10:06
25 apr 2014 12:43
Pw250 schreef:Was ik niet vergeten maar ik ga er van uit dat wanneer je deze tussen hart en "achterkant" plaatst bij een 2 delige velg je dus het hart op de plek laat staan en de rest naar achter verplaatst.
25 apr 2014 12:46
25 apr 2014 13:58
RGJC4 schreef:Dat naar binnen laten rollen van de randen van de schermen, bij mij mag dat links achter ook wel een beetje. Iemand een goed adres in de buurt van Eindhoven?
25 apr 2014 15:26
11 dec 2016 23:08
05 jan 2017 13:34
09 jan 2017 21:20
09 jan 2017 23:43
10 jan 2017 0:08
10 jan 2017 7:11
10 jan 2017 7:59
23 jan 2017 21:43
erwin964c4 schreef:Ik heb achter ook 9,5 j works velgen met 265 banden ,maar hoezo moet jij spacers monteren ivm je olieleiding?
Bij de apk kwam naar voren dat hij misschien af en toe geraakt kon worden maar je kon de leiding iets naar binnen bewegen zodat dat niet meer voor kan komen.dat heb ik dus gedaan
Ik heb de velgen iig rechtstreeks op de as zitten zonder spacer.
Maar ga dit voorjaar toch nog eens goed de boel nalopen na dit te hebben gelezen.
Zal toch behoorlijk jippie zijn als de boel vernaggelt word.