27 apr 2014 12:53
27 apr 2014 13:07
27 apr 2014 13:50
27 apr 2014 14:18
27 apr 2014 14:24
27 apr 2014 14:29
27 apr 2014 15:42
27 apr 2014 16:45
27 apr 2014 17:02
27 apr 2014 17:09
Elferhenkie2 schreef:Hieronder zie je hoe de auto was bij aankoop en zie je alleen wat blaasjes zitten. Ik weet dat daar meestal een gat tevoorschijn komt als je daar gaat prikken, maar kun je bij zo'n 111 puntencheck zomaar gaan prikken?
27 apr 2014 17:14
27 apr 2014 17:25
27 apr 2014 17:32
Elferhenkie2 schreef:Maar hoe ziet die dealer dat achter/onder het plamuur/coating/kit of onder voor-achterruit een gat zit?
27 apr 2014 17:32
I will just be brief at this stage, but the report said there were 'signs of corrosion', but that it was a good car and no structural issues
27 apr 2014 17:34
27 apr 2014 17:37
Door even bij een goeie specialist langs te gaan.Elferhenkie2 schreef:Maar hoe ziet die dealer dat achter/onder het plamuur/coating/kit of onder voor-achterruit een gat zit?
27 apr 2014 17:40
ver boven de 200 schreef:Door zijn ervaring met eerdere van zulke gevallen (met name!), door kloppen en via een magneet. En indien hij het dan nog niet weet, geef dan een advies om het door een expert te laten onderzoeken. Zelfs ik wist het via een aantal projecten die op dit forum de revue gepasseerd zijn
27 apr 2014 17:42
bully schreef:Door even bij een goeie specialist langs te gaan.Elferhenkie2 schreef:Maar hoe ziet die dealer dat achter/onder het plamuur/coating/kit of onder voor-achterruit een gat zit?
27 apr 2014 17:57
01 mei 2014 12:19
01 mei 2014 17:03
bully schreef:Nee hoor mijn specialist ziet dat. En hoort alles. Die kijkt er dwars doorheen. En volgens mij jij ook.