Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Even voorstellen Jim

22 jun 2014 9:57

Hallo mede Porsche liefhebbers,

Mijn naam is Jim ik ben 47 jaar en ik woon in Zwolle. Sinds mijn 14e jaar ben ik liefhebber van de 911. Hoewel mijn eerste ervaring bijzonder was. Op de terugweg tijdens een vakantie naar Oostenrijk achterin de Ford Granada werden we ingehaald door een elfer, welke 15 min. later totaal verwoest in de vangrail lag :cry:

De laatste jaren bezoek ik dit forum af en toe en dacht laat ik mij nu maar eens aanmelden. Helaas zit een 911 er voorlopig nog niet in, maar ik blijf dromen :D mijn favoriet is een G-model, maar dat komt wellicht omdat deze voor mij het meest haalbaar is..

Tot gauw!

Gr. Jim

Re: Even voorstellen Jim

22 jun 2014 10:01

Welkom, en waarom denk je dat een G model het meest haalbare is. Als je kijkt naar de prijsstijgingen van deze Porsches, zou je misschien beter kunnen gaan kijken naar een waterkoker, die zijn echt goedkoop.

22 jun 2014 10:17

Heb je gelijk in, maar mijn hart begint nu eenmaal harder te kloppen bij een luchtgekoelde..

22 jun 2014 10:18

G-model is al aan de prijs van een luchtgekoelde 964 of 993 :wink:

22 jun 2014 10:36

Tja kan zijn wanneer de zoektocht serieus begint te worden ik mijn droom moet bijstellen of de prijzen zijn dan weer wat afgekoeld :wink:

Of is dit wishful thinking?

22 jun 2014 10:40

Het laatste ... denk en hoop ik :P

22 jun 2014 10:41

Nooit dromen.....gewoon ervoor zorgen dat het gaat gebeuren.
:thumleft:

23 jun 2014 9:40

Welkom hier Jim en dat je dromen maar mogen uitkomen!

23 jun 2014 12:59

welkom, blijven dromen en een keer die droom werkelijkheid laten worden!
Plaats een reactie