Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Blij met VAG?

21 jul 2014 21:47

Ik in ieder geval niet;

http://www.autoblog.nl/nieuws/moet-de-r ... post-68755

:bang:

Zie t liever zo:

57851

Re: Blij met VAG?

21 jul 2014 21:52

Waarom niet? Ze laten Porsche gewoon in hun kracht acteren. Audi is al heel lang verantwoordelijk voor alle SUV platformen van VAG. Nu is Porsche verantwoordelijk voor alle sportwagens. Lijk mij volkomen logisch. Zo hebt je straks TT's die kunnen sturen en niet de wereld kosten :idea: Vroeger deed Lotus dat ook voor Ford en Opel/Vauxhaul met groot succes.
Laatst bijgewerkt door Johann op 21 jul 2014 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Blij met VAG?

21 jul 2014 21:56

En ik kan er niet wakker van liggen. Porsche is toch allang niet meer wat het is geweest. :wink:

Re: Blij met VAG?

21 jul 2014 22:26

Moest het nu zijn "de 911 moet het platform van de R8 gebruiken" zou ik de verontwaardiging beter begrijpen Cazzo :wink:

Re: Blij met VAG?

21 jul 2014 22:26

Ja ik ben ook niet blij met VAG in dit geval. Laat de R8 en Lamborghini maar hun eigen identiteit behouden ipv Porsche zijn platform te moeten gebruiken.
Maar Porsche ondervindt hier volgens mij dus geen nadeel aan, dus waarom heb je hier iets tegen CSV?

Re: Blij met VAG?

21 jul 2014 22:51

Cazzo Super Veloce schreef:Ik in ieder geval niet;

http://www.autoblog.nl/nieuws/moet-de-r ... post-68755

:bang:

Zie t liever zo:

57851


Zie het liever niet zo, die 993 zal wel worden gedubbeld door die R8 :wink:

Re: Blij met VAG?

21 jul 2014 22:59

Echt nie, ken Assen als mn broekzak, en die Duitser duidelijk niet 8)

Re: Blij met VAG?

21 jul 2014 23:01

dobbelsteen schreef:Ja ik ben ook niet blij met VAG in dit geval. Laat de R8 en Lamborghini maar hun eigen identiteit behouden ipv Porsche zijn platform te moeten gebruiken.
Maar Porsche ondervindt hier volgens mij dus geen nadeel aan, dus waarom heb je hier iets tegen CSV?

Porsche moet Porsche blijven, Audi moet Audi blijven en Lambo Lambo.
Porsche ondervindt dus wel nadeel, merk verwatert verder.

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 6:52

Cazzo Super Veloce schreef:Echt nie, ken Assen als mn broekzak, en die Duitser duidelijk niet 8)


Heeft dus niets met de auto te maken maar met de bestuurder.

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 10:12

ja, maar dat is niet vreemd gezien het leeftijdsverschil (van de auto's 8) )

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 10:24

En weer een nieuw/ander excuus... :lol:

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 10:42

Cazzo Super Veloce schreef:
dobbelsteen schreef:Ja ik ben ook niet blij met VAG in dit geval. Laat de R8 en Lamborghini maar hun eigen identiteit behouden ipv Porsche zijn platform te moeten gebruiken.
Maar Porsche ondervindt hier volgens mij dus geen nadeel aan, dus waarom heb je hier iets tegen CSV?

Porsche moet Porsche blijven, Audi moet Audi blijven en Lambo Lambo.
Porsche ondervindt dus wel nadeel, merk verwatert verder.


Tuurlijk wil je dat. Dan kun je als de prijzen gestegen zijn weer heerlijk roepen; "gebakken lucht" :salut:

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 15:05

Volgens mij gaat het hier niet om het platform van de 911 maar om het platform wat ze gaan gebruiken voor die 988...althans, dat lijkt me logischer. Alhoewel ik elders weer las dat het nieuwe 911 platform zowel midden als motor achterin ondersteund. Hoe dat dan moet gaan werken weet ik niet maar volgens mij hebben die constructeurs veel met lego gespeeld vroeger ! :)

Zolang de auto's voor 'n groot deel toch nog anders zijn vind ik het geen probleem. Daarbij heb ik nu m'n droomauto dus mij maakt het niet veel uit :)

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 16:07

Sterker nog, het zal me niet verbazen als de nieuwe Lamborghini Huracan reeds de nieuwe platform van de 988 in gebruik heeft genomen. Er is volgens mij ook een nieuwe R8 gespot.

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 16:09

porsje911 schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
dobbelsteen schreef:Ja ik ben ook niet blij met VAG in dit geval. Laat de R8 en Lamborghini maar hun eigen identiteit behouden ipv Porsche zijn platform te moeten gebruiken.
Maar Porsche ondervindt hier volgens mij dus geen nadeel aan, dus waarom heb je hier iets tegen CSV?

Porsche moet Porsche blijven, Audi moet Audi blijven en Lambo Lambo.
Porsche ondervindt dus wel nadeel, merk verwatert verder.


Tuurlijk wil je dat. Dan kun je als de prijzen gestegen zijn weer heerlijk roepen; "gebakken lucht" :salut:


Welke prijzen gestegen zijn???

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 16:34

Van de enige echte Porsche....jouw Porsche :wink:

Re: Blij met VAG?

22 jul 2014 16:49

tsja, uiteindelijk willen we allemaal een luftie, toch Johan? :mrgreen:

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 8:10

Dat er onderdelen gedeeld worden is toch niet belangrijk!
Bij het eind product merk je echt niet dat je dezelfde bodemplaat hebt als audi. Kijk maar naar de Macan en de Q5.

En een luftie.........nee liever niet.

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 8:18

Ik ben wel tevreden met het KJN V6 blok in m'n Skoda :mrgreen: :mrgreen:

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 9:26

Maar zou je ook blij zijn met een Skoda blok in je KJN? :mrgreen:

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 9:56

Ach, de cirkel is rond, Porsches hebben weer veel gemeen met VW's.

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 11:14

Cazzo Super Veloce schreef:Maar zou je ook blij zijn met een Skoda blok in je KJN? :mrgreen:

Niet echt, maar dat ligt meer aan die KJN dan aan de motorisatie. :mrgreen:

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 12:04

Cazzo Super Veloce schreef:Porsche ondervindt dus wel nadeel, merk verwatert verder.


"Verwatert".... Leuk gevonden Cazzo! Heb ook liever een luftie :mrgreen: :mrgreen:

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 12:30

PeterB schreef:Dat er onderdelen gedeeld worden is toch niet belangrijk!
Bij het eind product merk je echt niet dat je dezelfde bodemplaat hebt als audi. Kijk maar naar de Macan en de Q5.


heb nix met badge-engineering

Re: Blij met VAG?

23 jul 2014 12:51

heb er niet zoveel bezwaar tegen.
Plaats een reactie