08 aug 2014 11:17
08 aug 2014 11:37
08 aug 2014 11:49
08 aug 2014 11:57
08 aug 2014 13:44
08 aug 2014 14:20
Marc' Oh Oh... schreef:Wanneer ik het de volgende keer zou doen, dan gewoon de kentekenplaten met het gele vlakje (enkel dekking in Duitsland) en vanaf NL grens met de NL eendagskentekenplaten rijden. !
08 aug 2014 15:00
08 aug 2014 15:03
horn schreef:En ook dan ben je nog illegaal bezig
08 aug 2014 15:13
08 aug 2014 22:20
08 aug 2014 23:19
09 aug 2014 11:07
09 aug 2014 11:07
09 aug 2014 11:40
09 aug 2014 11:48
10 aug 2014 10:49
10 aug 2014 11:10
10 aug 2014 15:25
10 aug 2014 19:55
Bonanza schreef:@caelin je maakt me dus wel bang met dit soort reacties
Mocht ik voor een 997 mk1 gaan; zit ik dan niet gewoon veilig als ik een PPI laat uitvoeren? Of blijft het risico hetzelfde?
11 aug 2014 9:56
caelin schreef:Oh, en als laatste: dat CoC is handig maar niet noodzakelijk. 911 van een recent bouwjaar is zo overduidelijk wat het is dat dit niet zo'n probleem is. Is een ander verhaal als je een mustang gaat importeren bijvoorbeeld....
11 aug 2014 10:04
11 aug 2014 11:37
11 aug 2014 12:45
Nee Pa dat gaat em niet worden.Mooiste zou ik een 997 4S Targa vinden... kijken of dat in t budget past (ben bang van niet met 35k)
11 aug 2014 13:53
horn schreef:Bijzonder. Heb het bij alle auto's die ik Duitsland gehaald heb prima gered met de autopapieren. Nooit naar gevraagd, ook nooit tegengekomen in de lijst van documenten die gevraagd werden.. Maar als jullie dit allebei zo stellig zeggen heb ik wellicht gewoon geluk gehad en zou ik dat formulier er maar bij regelen.