Wat een geweldig leuke respons jongens! dank dank.
@pacololo nee.. jammer genoeg was ik aan het werk en geheel vergeten dat het dit weekeinde was. Een schrale troost is dat er (als ik de locator mag geloven) geen zwart (donker) met beige bekledig tussen zit momenteel.
@outletvalve thanks, die had ik inmiddels gevonden en ben tegen dezelfde auto aangelopen als die Marc' Oh Oh hier post (Dresden).
Ik heb eens even geinformeerd wat de BPM op deze auto zou zijn (via website) en kreeg terug dat die zo'n 10 a 11k zou bedragen.
@mbembe het is zwaar, maar ik doe mijn uiterste best om niks overhaast te doen, ik voel me als een klein kind in een snoepwinkel!
@ArnoM Ik denk dat er inneens veel meer mooie weekeinden in het jaar zitten zodra ik hem voor de deur heb staan
Wat betreft het zoeken, zoek opdracht geven, NL of DE etc.. ik heb dus een voorzichtig beginnetje gemaakt, en ga zeker eens even goed rondkijken.. maarrrrrrr......
Even kort door de bocht:
Kijk een paar duizend meer of minder op dit soort bedragen gaat het verschil niet maken, maar ik merk al dat het vergelijken van prijs in DE tov NL nog niet zo makkelijk is..
De opties en natuurlijk de KM's zijn vrijwel altijd anders en zonder exact te weten wat welke optie waard is... is het voor mij natuurlijk vrijwel niet te zeggen of ik in duitsland nu per direct goedkoper uit ben (tenzij het verschil overduidelijk is natuurlijk) ... Het kan heel goed zijn dat ik gewoon nog niet genoeg heb vergeleken.. maar is er op dit soort bedragen/jaartallen (2013) iets zinnigs te zeggen over hoeveel het nou zou schelen wanneer je hem uit Duitsland haalt? Of is het meer zinnig omdat je gewoon meer keus hebt?
Hoe dan ook, het aanbod in Duitsland blijkt nu al groter (geen verassing natuurlijk!).
In NL rondkijken ben ik al aan het doen, maar bij wie raden jullie eens aan te informeren qua import (ik zou dit zowiezo laten doen, te weinig tijd en geen verstand van zaken
) ?
Wellicht kan het ook geen kwaad om eens te praten met een bedrijf met verstand van zaken wat voor mij gaat zoeken naar een specifieke set wensen?
Kunnen jullie wat namen roepen die hier op het forum het meest als betrouwbaar worden gezien?