Nou..na mezelf netjes voorgesteld te hebben in de daarvoor bedoelde sectie, kom ik mij na 6 weken weer (voorlopig) afmelden.
In een notendop..Na een trauma, door een zwaar auto ongeval met gezin 1,5 jaar geleden, een Boxster aangeschaft en als zovelen de jongensdroom uit laten komen en tevens met de reden om autorijden weer leuk te laten zijn.
Helaas gisteren wederom een horrorfying crash gehad en met de porsche met 120km achterwaarts de vangrail in geknald na een rukwind en aquaplaning.
Er was niks aan te houden..Haal rustig een vrachtwagen in, na passeren opeens een harde windvlaag die me iets opzij zet en net op dat stuk lag heel veel water. Schiet in een slip voor de vrachtwagen langs, wonder boven wonder raakt deze mij niet en knal dus achterwaarts de vangrail in en tol nog wat door. Andere auto's flitsen me voorbij en zie ik op mij afkomen maar ook deze raken mij niet.
Beetje stijf en beurs maar deze keer gelukkig geen persoonlijk letsel. Dit verzin je toch niet? In 1,5 jaar tijd 2 klappers van dit kaliber..
Tja..m'n spaarcentjes kwijt. Had er ook nog 2k aan wat onderhoud etc ingestoken. En ik had er erg veel schik van. Al met m'n vrouw weekendje weg geweest.
Toch al leuke mensen ontmoet in die korte tijd. Het enthousiasme en de spontane rondleiding bij astara rijssen, Michel van auto Resto die erg coulant wat zaken heeft aangepakt die nog gedaan moesten worden en waar de expertise van afstraalt alsmede de vriendelijke en welkome ontvangsten.
Dit forum waar ik met veel plezier al uren mezelf heb bijgelezen over het merk en uiteraard de boxster.
Niet all-risk want was 3e autotje en gezien de leeftijd en ach wat zouden we er qua km mee gaan rijden..
Ja..achteraf kieken we de koe in de konte, zeggen we hier in het oosten.
Om maar met de titel te eindigen..Het waren 6 fantastische weken. Hopelijk tot snel.
Groet, Rene