Vertaald (Google translate) van de site:
http://www.6speedonline.com/forums/996- ... moval.htmlOpstarten in de buurt van de beenruimte , en trek en schuif de vloerbedekking sierrand naar de voorkant van de auto. ( Er zijn twee kleine plastic clips die het op zijn plaats dat een pop geluid zal maken wanneer je ze gratis . ) Dat moet je een goed beeld van wat er gaande is in de rug te geven . Op mijn niet- telefoon uitgerust auto, kunt u dan gewoon trek de vleugel (waar je knie - pad is ) af op dezelfde manier . ( Pak het einde diepste in de voetenruimte , en gewoon trek het uit . Ik denk dat er twee of drie clips op dit stuk. ) Nogmaals, er zijn gewoon plastic clips vast te houden . Ik denk dat er schroeven en bouten in uw telefoon te installeren , zodat je zou willen om ze uit . De telefoon harnas , in mijn auto op zijn minst , heeft een stekker die je kunt losmaken . Ik weet dat het er is , want ik tikte in het voor mijn radar detector en Ipod installeren. Mijn gok is dat de vleugel op je console moet mogelijk worden vervangen door een " non - telefoon " versie , als de jouwe heeft waarschijnlijk ten minste een gat erin , dat de draden ging door . Als uw interieur niet leder is gewikkeld , ze pop-up op ebay al van de tijd.
Veel geluk.