30 jan 2015 23:56
31 jan 2015 0:02
Denk dat daardoor er een hoop gevoelige IMS Lager. Lees vaak dat ze gevoelige IMS Lager na een beurt.Aan het einde van de dag het systeem zo goed mogelijk afgevuld met koelvloeistof. En dat is een hele klus voordat je ook echt alle lucht uit het systeem hebt. Daar gaat veel tijd in zitten. Maar dit is juist cruciaal voor de goede werking van het koelsysteem. Met lucht in het systeem kan alles heel makkelijk stuk lopen.
31 jan 2015 0:15
31 jan 2015 0:18
31 jan 2015 0:49
31 jan 2015 3:12
31 jan 2015 3:31
31 jan 2015 6:46
31 jan 2015 7:27
outletvalve schreef:Mooi dat je tevreden bent!
Zou handig zijn als er ook ff gemeld wordt hoeveel uren er in gaan zitten en wat de totale kosten waren.
Lionhunter schreef:"Even onder voorbehoud, omdat ik verder geen betrokkenheid bij Auto Resto heb, maar ik heb begrepen dat de kosten voor het inbouwen van de modificatie(s) net onder de duizend euro incl. BTW zitten. Dan gaat het om het inbouwen in een "gezonde" motor. Wanneer blijkt dat (er al onderdelen van) de motor gereviseerd moeten worden, dan zullen de mensen van Auto Resto je een exacte prijsindicatie kunnen geven."
31 jan 2015 7:45
31 jan 2015 8:03
31 jan 2015 9:34
31 jan 2015 10:03
31 jan 2015 10:10
31 jan 2015 10:17
Lionhunter schreef:"Even onder voorbehoud, omdat ik verder geen betrokkenheid bij Auto Resto heb, maar ik heb begrepen dat de kosten voor het inbouwen van de modificatie(s) net onder de duizend euro incl. BTW zitten. Dan gaat het om het inbouwen in een "gezonde" motor. Wanneer blijkt dat (er al onderdelen van) de motor gereviseerd moeten worden, dan zullen de mensen van Auto Resto je een exacte prijsindicatie kunnen geven."
31 jan 2015 10:20
31 jan 2015 11:01
31 jan 2015 11:39
Ber schreef:Het vulreservoir is namelijk niet het hoogste punt in het systeem.
31 jan 2015 13:24
31 jan 2015 13:29
31 jan 2015 13:49
31 jan 2015 14:38
31 jan 2015 14:52
31 jan 2015 15:06
01 feb 2015 11:07