14 feb 2015 9:16
14 feb 2015 21:47
16 feb 2015 4:56
16 feb 2015 21:39
17 feb 2015 10:22
voor deze zomer van plan een echte hotrod van te maken
17 feb 2015 10:31
17 feb 2015 11:03
17 feb 2015 11:12
17 feb 2015 13:47
ErikP schreef:Mooi spul dit, allemaal..!
@ Rico:voor deze zomer van plan een echte hotrod van te maken
Grote plannen zo te lezen. Wat gaat er gebeuren??
17 feb 2015 18:22
17 feb 2015 20:37
17 feb 2015 20:45
Anne 2.7 schreef:De teller staat nu op 5. En opvallend; tot nu toe nog niet één Nederlander...
17 feb 2015 21:17
03 apr 2015 12:49
03 apr 2015 13:04
03 apr 2015 13:08
03 apr 2015 14:07
Anne 2.7 schreef:De teller staat nu op 5. En opvallend; tot nu toe nog niet één Nederlander...
03 apr 2015 16:38
03 apr 2015 19:21
03 apr 2015 20:02
04 apr 2015 15:26
Wout_RS schreef:Terug van de wagen.
Het gaat om een model van het jaar '77 met op dit moment 3000km op de teller. Op keuringspapieren (Belgische APK) van 2011 staat er wel 200k km volgende keuring dan 100 km. Zou de teller dan rond gegaan zijn?
De handelaar heeft niks van papieren dus er is niets geweten over de historie, enige revisie vd motor.
Motor staat praktisch droog op kleine olielekje na.
Wagen werd door de handelaar langs de neus herspoten. De rest niet want hij wou er geen grote kosten aan doen voor doorverkoop.
De rest vd lak heeft let tijd wat aandacht nodig. Interieur is ng degelijk.
Wat denken de 2.7 specialisten hier?
04 apr 2015 16:54
fins schreef:Geeft wel aan dat de wagen blijkbaar niet naar EU-spec is omgebouwd.
04 apr 2015 17:03
Wout_RS schreef:Het gaat om een model van het jaar '77 met op dit moment 3000km op de teller.
04 apr 2015 17:45
Anne 2.7 schreef:Wout_RS schreef:Het gaat om een model van het jaar '77 met op dit moment 3000km op de teller.
Voor wat het waard is; modeljaar 77 zijn de beste 2.7's omdat elk jaar modificaties werden doorgevoerd en 77 het laatste jaar was.
04 apr 2015 17:47