Michel987 schreef:Hoe klinkt de Carnewal GT?
Die klinkt echt top! De motor moet zich eerste 100-200km even aanpassen, maar ik ben nu al super enthousiast over het resultaat. Het klinkt echt meer agressief en rauw als een klassieke Porsche boxer motor. Het wordt niet zo'n "aangepast, kunstmatig" geluid wat geen recht meer doet aan het type motor. Er zijn wellicht andere opties die dat ook doen, maar ik ben in ieder geval enthousiast over deze. En op de snelweg oid is het ook gewoon nog relaxed rijden, maar als je iets gas geeft dan hoor je het verschil direct weer. En bij stationair of in de stad bij weg rijden of keren klinkt het wel een klap overtuigender hoor. Vind het super value for money!
Scooby-R schreef:Heel fraai. (Beetje zakken zou helemaal super zijn. -20mm veren geen optie ?)
ver boven de 200 schreef:Ook daar heeft Gert mooie setjes voor! Verder strakke bak!
Klopt, ik heb ze gezien, maar zoals gezegd, vooralsnog vind ik dat te duur. Vanuit bepaalde hoeken zie ik wel een zekere "wenselijkheid", maar met deze foto

(die toch meer een hoek is van waaruit je de auto normaal gesproken ziet, ipv dat lage kikker perspectief) ben ik echt wel tevreden en volgen de wielen mooi de lijn van de wielkast. In ieder geval met het geld dat die Bilstein setjes van Gert kosten ga ik nu eerst maar eens wat meters maken. Ex BTW en arbeid ben je dan gewoon al 2000E kwijt

En dat voor alleen de looks..? Misschien in de volgende ronde

Maar ik snap de suggestie, als geld geen rol speelde deed ik het absoluut!
Vond overigens een alcantara stuur, handrem en schakelpook ook wel erg fraaie opties maar die zijn ook DUUR....

Vooral het stuur. En dan moet je wel all in gaan en niet 1 item doen.
Laatst bijgewerkt door
Bertjan op 16 feb 2015 20:49, in totaal 1 keer bewerkt.