Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
01 maart 2015 21:43
Bij gen 2 van de 997 hebben alle C4 uitvoeringen een widebody geloof ik, maar is dat hetzelfde bij gen 1?
Het is bijna niet te zien.
Bij de 993 zag je het ook nog aan bumpers e.d.
01 maart 2015 22:01
Niemand die het weet hier??
01 maart 2015 22:06
Hoi Joost, je bent een geduldig mens, dat zie ik onmiddellijk
997-1 C4 is widebody, ben 99,9% zeker.
Een 3.6 C4 heeft een bredere body dan een 3.8 S
(ik denk dat de rest naar 'Boer zoekt vrouw zit te kijken')
01 maart 2015 22:09
Gelukkig is die vraag hier ook nog nooit gesteld en ligt Google er momenteel uit.
Vanaf 997 hebben de C4's de widebody, incl turbo, en de GT2, GT3 RS en meen de GTS ook.
01 maart 2015 22:54
Dank mannen,
De zoekfunctie hier gaf geen antwoord, en Google is tegenstrijdig of maakt geen onderscheid tussen generatie 1 en 2.
Ben best geduldig maar als ik zie dat ruim 30 man het gelezen hebben vraag ik mij toch af of niemand het antwoord heeft.
Hoe is het visueel zichtbaar op de brede spatborden na?
02 maart 2015 8:21
Visueel is het zichtbaar door een heel klein stukje plaatwerk onder/naast de achterlichten. Bij een normale body liggen ze vlak in de carroserie. Bij een widebody zit er een klein stukje "plaatwerk" naast van de bredere bumper (2 cm).
Overigens is het recht van achteren goed te zien dat de body "dikker" is.
02 maart 2015 10:47
ook bij gen 1, alles wat 4 wiel aangedreven is (dus bijv. ook de targa's). Gt3 en gt2 ook.
En de speed classic, speedster, etc modellen maar die zijn mkII. GTS inderdaad ook altijd breed (wederom alleen mk2)
02 maart 2015 23:23
Helder, waarvoor dank. Eerlijk gezegd vind ik ze mooier dan de 991. En als straks alle motoren bij de 2de generatie 991 turbo motoren worden zullen deze atmosferische 6 pitters ook wel weer meer waard worden.
Misschien moet je nu wel de laatste 991 generatie 1 kopen....
03 maart 2015 0:44
Joost73 schreef:Helder, waarvoor dank. Eerlijk gezegd vind ik ze mooier dan de 991. En als straks alle motoren bij de 2de generatie 991 turbo motoren worden zullen deze atmosferische 6 pitters ook wel weer meer waard worden.
Misschien moet je nu wel de laatste 991 generatie 1 kopen....

iets anders....nice achterklepje die rode...waar heb je die vandaan?
te koop?
03 maart 2015 13:25
991 voor waarde verhaal nu nog niet kopen. Duurde bij de 993 ook nog wel even voordat de waarde zo omhoog ging. los daarvan zijn er veel meer 991's dan 993's...
gewoon kopen wat je het leukste vind als hobby auto en kunt betalen om te rijden...my 2ct.
03 maart 2015 19:53
doctor porsche schreef:Joost73 schreef:Helder, waarvoor dank. Eerlijk gezegd vind ik ze mooier dan de 991. En als straks alle motoren bij de 2de generatie 991 turbo motoren worden zullen deze atmosferische 6 pitters ook wel weer meer waard worden.
Misschien moet je nu wel de laatste 991 generatie 1 kopen....

iets anders....nice achterklepje die rode...waar heb je die vandaan?
te koop?
Die klep heeft Magnus voor mij gemaakt en heb ik gekregen als wederdienst zeg maar.
Is dus een originele
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.