22 apr 2015 18:12
22 apr 2015 18:17
22 apr 2015 18:17
22 apr 2015 18:24
22 apr 2015 18:51
22 apr 2015 18:52
22 apr 2015 18:57
22 apr 2015 19:06
22 apr 2015 19:20
22 apr 2015 19:29
22 apr 2015 19:33
erwin964c4 schreef:En door de waardevermeerdering heb je die kosten(indien noodzakelijk) in een half jaartje terugverdiend
22 apr 2015 19:37
porsje911 schreef:Grijp je kans Cazzo. Dikke kont de deur uit en gaan voor puur genieten!
22 apr 2015 20:04
Dus blijft over de laatste prachtige handgemaakte 964 die dus alleen maar in waarde toe zal nemen
22 apr 2015 20:10
22 apr 2015 20:19
PeterB schreef:Dus blijft over de laatste prachtige handgemaakte 964 die dus alleen maar in waarde toe zal nemen
De 964 is de eerst geheel door robots in elkaar gelaste 911, dus net zo 'hand gemaakt' als de 993 en de 996.
Mooie 996 beginnen al in prijs te stijgen, zouden de 964 bezitters het eindelijk doorhebben???
22 apr 2015 20:21
22 apr 2015 20:31
22 apr 2015 20:34
22 apr 2015 20:34
PeterB schreef:Dus blijft over de laatste prachtige handgemaakte 964 die dus alleen maar in waarde toe zal nemen
De 964 is de eerst geheel door robots in elkaar gelaste 911, dus net zo 'hand gemaakt' als de 993 en de 996.
Mooie 996 beginnen al in prijs te stijgen, zouden de 964 bezitters het eindelijk doorhebben???
22 apr 2015 20:36
22 apr 2015 20:37
22 apr 2015 21:02
22 apr 2015 21:09
22 apr 2015 21:15
horn schreef:Als Cazzo een krant zou zijn, zou ik zeggen 'duidelijk komkommertijd'...
ErikP schreef:Alleen groene gaan onder de 20K Cazzo
22 apr 2015 21:25