Ivo 3.6 schreef:Zo remt mijn 4S ook. Begrijp ik dat als jij zacht drukt hij hard remt?
[/quote]
Haha, ja dat snap ik, maar die van mij is lang niet zo linear, zacht remmen is zacht, hard remmen is heel hard, ik denk dat ik het woord "happen" kan gebruiken? Het is ook weer niet vreselijk, nogmaals het is wat mij opviel in de GT4

@RainerB:
Mijn proefrit was gewoon bij PC Leusden, toen hij uitkwam om gevraagd en ze konden hem direct inplannen voor mei, gewoon ook doen?
Vielen mij vooral een paar zaken op aan de GT4 in vergelijking met mijn 991 4S:
1) Het gewicht van de Gt4 is duidelijk een stuk lager, je merkt dit direct, bijvoorbeeld als je wat sneller van baan wisselt en natuurlijk het inzetten van een echte bocht.
2) Behoorlijk wat meer motor geluid in de auto (logisch natuurlijk), zou hem om die reden niet als daily driver kiezen (maar daar is de GT4 ook niet voor natuurlijk), sportuitlaat aan/of uit, hoor je niet in de auto, maar ZEER zeker buiten de auto

3) Handgeschakeld.. in sport mode een mooie en automatische "blip", ik leek wel een pro, schakelt heel erg soepel en koppeling is ook al zo mooi.
4) hij leek minder hard op te trekken dan mijn 4S (wel met powerkit, maar denk niet dat dat veel uitmaakt) weet nog niet precies waarom.. maar zou kunnen komen omdat ik de 4S meestal in automaat rijd en die schakelt direct terug (krijg je een extra duw van) en schakelt ook harder dan ik deed met de hand. Ik denk dat wanneer je gewoon wat aggresiever met de hand schakelt het effect hetzelfde is.
5) de keramische remmen zijn werkelijk geweldig, geweldig, wat remt dat hard (en linear haha).
6) had steeds het idee dat ik verwarmde kuipstoelen had, maar dat is het alcantara denk ik.. met leer heb je dat in elk geval niet.
7) in de kuipstoelen stappen is ook even wennen, mijn linker bil is compleet blauw omdat ik mij op de knetter harde rand liet vallen in de eerste instantie
Mooie wagen voor het niet echte fun werk, maar niet als DD of om naar zuid frankrijk mee te toeren (naar mijn mening) het rijdt prachtig, maar het geluid wordt dan wel vermoeiend denk ik.
Doe zeker even een proefrit!! Heel veel plezier alvast!
Laatst bijgewerkt door
bassraf op 08 mei 2015 23:43, in totaal 1 keer bewerkt.