Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Boxster in de verkoop

18 mei 2015 14:04

Mijn Boxster staat te koop op autoscout en iemand (Zoran) uit Kroatie (tel nr.) wil hem contant betalen!! Tot nu toe alleen email contact gehad in engels. Vraag kent iemand deze Zoran en is dit wel te vertrouwen om hiermee door te gaan? Wie heeft hier ervaring mee? Bedankt en groetjes Frans.

Re: Boxster in de verkoop

18 mei 2015 14:11

Klinkt heel betrouwbaar...

Maar als Zoran met cash de auto komt betalen, jij meteen dat geld stort bij de bank en hierna hem overschrijft dan zou ik Zoran heel veel plezier van de boxster wensen.

Doe eens een linkje naar de advertentie!
Laatst bijgewerkt door DLotus op 18 mei 2015 15:54, in totaal 1 keer bewerkt.

18 mei 2015 14:36

Inderdaad. Geld storten in de automaat bij de bank, dan de auto op naam van Zoran exporteren ...

18 mei 2015 15:00

Zoran's centjes ook even bij de bank controleren op echtheid.

18 mei 2015 15:26

Beetje raar wel om vanuit kroatie naar NL te komen om een boxster te kopen? of betreft het een absoluut uniek exemplaar?

18 mei 2015 15:32

Vond ik ook al, keek ff op autoscout en je kan kiezen zag ik :oops:

18 mei 2015 15:41

Dat is inderdaad mijn gedachte, het enige unieke is dat het een rechtsgestuurde Boxster is :wink: Ik heb weleens gehoord dat welke Porsche dan ook interessant is om voor goed te lenen en dan te strippen!

18 mei 2015 20:21

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het vaak te mooi om waar te zijn. Is een beetje een tegelwijsheid, maar gaat bijna altijd op. Ga er maar van uit dat het niet klopt.

18 mei 2015 21:11

Kameraad heeft 2 jaar geleden zijn Honda Prelude op deze manier verkocht. Vertrouwde het ook niet. Voor die tijd geld overgemaakt. Kwam chauffeur van transportonderneming de auto ophalen. Ging met 8 wagens weer terug.

Kan ook goed gaan :D

18 mei 2015 21:36

Het wordt interessant, ik ga het spel meespelen (tot op zekere hoogte!) met deze meneer! Ik hou jullie op de hoogte.

18 mei 2015 21:39

Nieuwe soap is gestart :mrgreen:

18 mei 2015 21:49

Als iemand cash geld neerlegt en je dit bij de bank kan storten is er niets meer daarna wat een overschrijving in de we kan zitten. Dus ik zou zeggen nodig Zoran maar uit.
Zoran is ook premier van Croatie! Misschien is hij het wel?

18 mei 2015 22:07

meespelen kan altijd maar blijf op je hoeden.

blijf het volgen

18 mei 2015 22:16

Ik heb hem op autoscout staan vraagprijs 7450,-

Buyer: Is the vehicle still available? Is the price negotiable or what would be your minimum price? Please contact me
Seller: I’am in negotiation with somebody else but if it will not come to be a deal! Please what will you bid on the Boxster in case if the first deal will be
cancelled?
Buyer: I can offer you 7 000 euro in cash!!!
Seller: When It comes to a deal how do you handle this matter?

18 mei 2015 23:07

Dan is het deze. Scheelt zoeken

http://m.autoscout24.nl/anbod/porsche-b ... -270008296

25 mei 2015 21:39

Ik heb nog ondertussen contact gehad met Zoran, hij woont in Zagreb! Hij wil evt langskomen om mijn Boxster mee te nemen voor 7000,-. Ik blijf het een vreemd gebeuren vinden. Ik denk dat ik maar deze deal cancel! :roll:

26 mei 2015 19:09

heb anderhalf jaar terug een auto verkocht aan roemenie,
Zelfde persoon had een maand of 2 daarvoor bij mijn buurman een auto gekocht..

Ook beide keren cash betaald,
kwam s avonds kijken betaalde meteen.

volgende dag naar GWk kantoor voor export,
liet em op de oprit staan, en werd volgende ochtend met transporteur opgehaald.

ik moest ook ff denken maar prima verlopen,

moet toegeven de handelaar deed erg goed zijn best om NL te praten, en ging em goed af...

29 mei 2015 16:50

Ik heb ooit de mercedes 300D van mijn vader via autoscout verkocht aan een Pool, vond het ook verdacht, maar liep perfect, man heel tevreden met die dikke diesel, bij ons quasi onverkoopbaar door de hoge taksen op zo'n 3.0.
Onlangs P onderdelen die ik op e-bay had staan, verkocht naar Tsjechie, zelden zo snel het geld op m'n rekening gehad.
Een jaar of 6 terug mijn 2.4T aan een Hollander verkocht, was me dat miserie......hij kwam met de trein en ik moest hem gaan ophalen aan het station in Antwerpen :cheesy:

29 mei 2015 18:49

Zie je wel, er lezen veel te veel mensen De Telegraaf... :idea:
Plaats een reactie