Al weer een geruime tijd was ik aan het neuzen naar iets leuks. Begin vorig jaar vond ik een originele NL 911 die op mijn geboortedag op kenteken was gezet, hoe uniek is dat? Deze grijze 2,7 stond bij LCC en ik was helemaal verliefd.... Alleen toen er 5 pagina's tevoorschijn kwamen tijdens de AKK in Breda, was de liefde snel over. De zoektocht ging weer verder en er kwam vervolgens een 964 op mijn pad, die ik achteraf had moeten kopen gezien de huidige waarde, want ook de km stand was erg laag en de prijs lag onder de 25k. De auto was technisch goed, alleen cosmetisch waren er diverse aandachtspuntjes. Geen goed gevoel..... Dus liet ik de auto staan. Inmiddels begon ik ook al met een schuin oog te kijken naar een 996 4s of turbo. Alleen de turbo's die voorbijkwamen hadden allemaal gigantisch slecht onderhoud gehad (of geen onderhoud (turbo in Bergen op Zoom) met bijna 20k aan onkosten) en akk's die zo dik waren als een telefoonboek. Daardoor steeds vaker naar een 4s gekeken en deze kwam toevallig wederom op mijn pad.... Mooie kleur, perfect onderhouden, 1e eigenaar etc etc. Leuk kunnen onderhandelen.... En deze auto zou het gaan worden. Toch kwamen we het qua prijs net niet helemaal overheen en daarom even alles een paar uurtjes laten bezinken (stukje gaan fietsen
) en toen ik belde om water bij de wijn te doen was de auto net verkocht
potverdikke.... Wat viel dat tegen. Nieuwe eigenaar is sinds afgelopen week hier op het forum
Toen kwam ik in contact met Koen Exclusief, had hem al vaker gesproken vanwege een andere turbo, en hij had een klant die sinds 2004 al eigenaar was van een zeer nette grijze turbo met handbak. Zeer weinig kilometers en perfect onderhouden. Dit zou wel heel mooi zijn...... Alleen op de dag van de AKK trok de huidige eigenaar zijn keutel in! Auto was niet meer te koop
Krijg ik gister een telefoontje dat de huidige eigenaar toch heeft besloten om de auto toch weg te doen
Vandaag AKK laten uitvoeren en met een beetje geluk (afhankelijk van een paar onderdelen) krijgt de GT3 vanaf volgende week er een broertje bij.....een prachtige 996 turbo met handbak
Naar mijn mening.... Missie geslaagd
Laatst bijgewerkt door
Master Ken op 28 jul 2015 22:25, in totaal 2 keer bewerkt.