Ik kan me dat nog wel goed herinneren, ondanks dat het nu 10 jaar geleden is.
Op een zaterdag gaan kijken; vanuit Hilversum naar Witmer en Odijk in Warmond gereden om een witte 911E te bekijken.
Kom ik daar, staat ie naast een gele T die er beter uitziet en waar ik een stukje mee ben gaan proefrijden.
M'n eerste keer in een 911, en eigenlijk ook de eerste keer rijden in een klassieke auto. Supergaaf, ik was helemaal verkocht.
Wat overlegd met Hans, gesproken over wat eventuele inruil van m'n 206gti zou betekenen en weggegaan om alles even te overdenken.
Per maandag belde ik 'm al terug: "Ik wil 'm, zonder inruil en zaterdag kom ik 'm ophalen".
Vervolgens de hele week getwijfeld; ik heb 'm niet laten keuren, wat als ie toch slecht is?, het is toch veel geld voor een 32 jarige auto nl!"
En ie is geel! Had ik toch niet voor die witte moeten gaan?
Slecht geslapen van vrijdag op zaterdag en een half uur voor ie open ging stonden we al in Warmond
Na het tekenen van papieren en bezoek aan 't postkantoor voor deel III met de aanwinst naar huis.
Het blijkt uiteindelijk een van de beste beslissingen ooit te zijn geweest, maar het had ook heel anders kunnen aflopen.