Hans, mooi plan! Ik ken je mooie gebouw en zou die van mij er ook volgend jaar kunnen neerzetten afhankelijk van prijs. Staat nu nog in de winter en als ik met vakantie ben in een zeecontainer op een beveiligd terrein met bewoner ernaast. Heel veilig maar niet zo gezellig en ook niet 123 erin en eruit. Ik zit er sowieso toch aan te denken om hem wat meer evenement wise te pakken dan er zomaar rondjes mee te rijden (behalve in zomer dan)
Voordeel lijkt me ook dat ik er 24/7 bij kan en een evenement treintje is dan zo gevormd:-) Ff melden geen probleem. Je mag niet met vakantie dan he? Mijn huidige stallingsman wel en dan moest ik bijv kiezen tussen nu stallen of doorrijden tot half nov.
Gebruik van brug lijkt me ook ideaal hoewel denk ik sporadisch nodig, alhoewel werken op stahoogte beter is voor mijn rug

Apk minder relevant maar wel mooie service als dat lekker geregeld wordt of om de hoek is. ik vind het persoonlijk ook een prettig idee als er alleen porsches of andere sportwagens (porsches;-)) staan met persoonlijke waarde ipv tussen van alles wat ff gestald moet worden of van de weg af moet. Toch iets van allemaal extra voorzichtig met het spul. En er zou natuurlijk plek moeten zijn voor de auto waarmee je de reis maakt naar de stalling (als je die wilt laten staan tijdens gebruik van de porsche)
Kortom als de prijs interessant is zou ik dan wel heel jaar willen afspreken met flexibel halen en brengen en niet alleen de wintermaanden stallen. Moet denk ik ook voor jou interessanter zijn om heel jaar stallingsdeal te hebben dan 3 maandjes oid. Sowieso leuk als vanuit stallingsgebeuren soort porsche community ontstaat. Wie weet kunnen we onderling dan ook beetje uitwisselen, steeds in dezelfde gt2 rijden wordt ook zo normaal