Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

porsche (ver)huren via snappcar

29 apr 2012 14:50

Kwam laatst toevallig op snappcar.nl. Kun je prive je auto verhuren. Ik zie zelfs 2 of 3 Porsches staan (964 en Boxsters). Ik vind het een mooi initiatief maar om nou je P te verhuren, ik weet het niet... Wel benieuwd wat anderen hiervan vinden

Re: porsche (ver)huren via snappcar

29 apr 2012 14:57

Mijn zorgvuldig onderhouden auto verhuren aan derden zodat die hem met koude motor eens even flink kunnen afraggen?!!! :shock:

Wat dacht je zelf? :wink:

29 apr 2012 15:14

precies mijn punt. Begrijp dat iemand zijn suzuki alto in de verhuur doet maar idd je goed onderhouden P aan een vreemde mee te geven. Was dan ook verbaasd om die P's te zien.

29 apr 2012 15:15

Ik zou nog liever droog brood eten :D

29 apr 2012 15:19

En dan doen ze het ook nog voor iets meer dan 200 euro per dag.

Wat bezielt dat soort mensen?! :uh:

29 apr 2012 15:36

Vraag me af of het geen marketingstunt is m.a.w. is dat ding ook echt te huur. De mijne is op zich ook te huur: EUR 32,5k. Huurtermijn dan wel oneindig 8)

29 apr 2012 15:37

Tsja,wat bezielt ze... snap het ook niet hoor.
Victor T. met de 964 woont op 1 km van me. Nog nooit zien rijden deze 964cab!

http://www.snappcar.nl/auto-huren/auto/porsche-911-cabrio/819e225b-3ccd-4e41-b397-caacdf8927a4

Minimale leeftijd 19jr en 4 uurtjes voor maar 117 Euro! Hopsa... even met zijn 2 lappen en middag gassen en gummen

29 apr 2012 16:20

huren voor een uurtje, 29,38 euro, 45 minuten mee rijden :drive: , en dan nog een kwartier tijd om de benzinetank leeg te trekken (darmpje erin, en hopla, in een jerrycan)..... :twisted:

29 apr 2012 17:42

Ewout schreef:Mijn zorgvuldig onderhouden auto verhuren aan derden zodat die hem met koude motor eens even flink kunnen afraggen?!!! :shock:

Wat dacht je zelf? :wink:

+1, NEVER!!
als ik m niet meer kan betalen dan verkoop ik m wel!!

29 apr 2012 18:05

ach ja hebben we een linkje voor de vele vragen hier op het forum of ze je porsche een dagje kunnen lenen.

29 apr 2012 21:22

:mrgreen: :mrgreen:

29 apr 2012 21:30

Gaaf concept, mooie site. :thumleft:

29 apr 2012 21:41

Je kunt bij deze man ook een ampera huren... :flush:

30 apr 2012 10:33

MS964 schreef:Gaaf concept, mooie site. :thumleft:

ben je nu serieus? :scratch:

30 apr 2012 10:51

PieterZ schreef:Tsja,wat bezielt ze... snap het ook niet hoor.
Zo moeilijk is dat niet te verklaren. Victor is mede-directeur van het Snappcar gebeuren. Men test de markt nog, waarschijnlijk. Alle inschrijvingen die ik zag, zijn van begin november 2011. Of is het een scam om wat gemeentelijke/provinciale subsidiepotten leeg te roven?
Afbeelding
http://www.snappcar.nl/het-team

30 apr 2012 11:48

rob964.c4 schreef:ach ja hebben we een linkje voor de vele vragen hier op het forum of ze je porsche een dagje kunnen lenen.

:thumleft:

30 apr 2012 15:06

mbembe schreef:
MS964 schreef:Gaaf concept, mooie site. :thumleft:

ben je nu serieus? :scratch:

Zeker weten! Niet voor Porsches natuurlijk, maar het brengt vraag en aanbod bij elkaar. Als je een oude Kia hebt en je geeft niet om auto's, waarom niet?

30 apr 2012 15:14

Als je kijkt wat een 996 Turbo je jaarlijks kost, dan kun jij voor dat geld heel wat dagen die 964 cabrio huren :clown:

30 apr 2012 16:00

Allemaal weer erg snelle jongens, zeker met de mooie namen als "Co-founder". Het doet bij mij veel alarmbellen op rood staan; types die erg goed weten hoe je het geld moet uitgeven, maar minder goed weten hoe het verdiend moet worden.

30 apr 2012 16:26

rob964.c4 schreef:ach ja hebben we een linkje voor de vele vragen hier op het forum of ze je porsche een dagje kunnen lenen.

Heb me suf gezocht op die site ... maar dan toch de directe link gevonden :wink:

30 apr 2012 16:43

Deze bedoelde je?

PieterZ schreef:Tsja,wat bezielt ze... snap het ook niet hoor.

http://www.snappcar.nl/auto-huren/auto/porsche-911-cabrio/819e225b-3ccd-4e41-b397-caacdf8927a4

Minimale leeftijd 19jr en 4 uurtjes voor maar 117 Euro! Hopsa... even met zijn 2 lappen en middag gassen en gummen

8) :mrgreen: :res:

30 apr 2012 16:44

Zal wel een subaru- boxer achterin hangen...

Maar enkele reviews gelezen en deze waren positief. Op zich een aardig idee als je niet gehecht bent aan je auto en hem bijna niet gebruikt.
Laatst bijgewerkt door Ivo 3.6 op 30 apr 2012 16:53, in totaal 1 keer bewerkt.

30 apr 2012 16:46

Behalve de website, verder geen investeringen, alleen een fee voor de bemiddeling, dat is wel handig bekeken.

Beetje in de vorm van: de mercedes van je Oom en tante lenen en daarmee de taxi gaan spelen.

Handig hoor!

30 apr 2012 18:35

ver boven de 200 schreef:Allemaal weer erg snelle jongens, zeker met de mooie namen als "Co-founder". Het doet bij mij veel alarmbellen op rood staan; types die erg goed weten hoe je het geld moet uitgeven, maar minder goed weten hoe het verdiend moet worden.

Joh, niet zo azijnzeikerig..
Vind het wel een slim idee, en een soort van publieke green wheels. Slim bedacht, en wellicht levensvatbaar, en winstgevend voor de 'founders'. Zoja, dan weten ze blijkbaar prima hoe ze geld moeten verdienen. :wink:

03 mei 2012 9:15

Vind het ook wel een mooi idee. Natuurlijk niet voor de P maar idd voor foolproof DD's waar weinig mee mis kan gaan: why not. Vraag me alleen af hoe het aanslaat, ik zie nauwelijks nieuwe auto's en iedere dag staan +/- dezelfde gebakjes te huur.
Plaats een reactie