Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

DIN 1 voor iPhone

03 nov 2015 23:46

Ik had verwacht dat die er wel zou zijn maar ik kan er geen vinden: een DIN 1 ding, bij voorkeur niet te opzichtig, dat je in je dashboard kunt schuiven, in DIN 1, en waar je je iPhone in kunt prikken zodat die oplaadt, je je iPhone radio kunt luisteren over de speakers en nav en Flitsmeister appjes kunt bekijken. Heeft iemand ms iets dergelijks gezien? Bij voorbaat dank!

Re: DIN 1 voor iPhone

04 nov 2015 8:33

Zoiets?

Afbeelding

Of deze?

Afbeelding

04 nov 2015 9:54

Zoek je puur een slot waar de telefoon in kan en wordt aangesloten op een al bestaande geluidsinstallatie?
Of heb je maar 1 slot en wil je een radio die ook nog de functie biedt om je telefoon in te prikken.
Zoiets dus:

Afbeelding

04 nov 2015 11:04

Bovenstaande voorbeelden zijn voor iPod (niet iPhone) volgens mij?!

Rainer B. schreef:een DIN 1 ding, bij voorkeur niet te opzichtig, dat je in je dashboard kunt schuiven, in DIN 1, en waar je je iPhone in kunt prikken zodat die oplaadt, je je iPhone radio kunt luisteren over de speakers en nav en Flitsmeister appjes kunt bekijken.

Voor welke iPhone: t/m 4S of vanaf 5 :?: :idea:

Ik heb een O'car Oxygen.
Voorbeeld in een 964 :mrgreen: : Afbeelding

Voor meer info zie hier.

Aangezien ik inmiddels een 6S heb :cheers: mag de O'Car Oxygen weg (€ 50 excl. evt. verzending) :wink:

Philips heeft (had?) een vergelijkbaar apparaat, maar daar wordt een iPhone zó warm in dat je daar een melding van krijgt op het scherm van de iPhone en deze vervolgens uitschakelt om af te koelen :scratch:

04 nov 2015 20:19

Alpina ilx-700, past in 1 din slede maar wel 2 din scherm.
http://www.alpine-electronics.nl/p/Prod ... 60/ilx-700

1 din toestellen die apps weergeven zijn er volgens mij niet (behalve Facebook) of neem een 1 din toestel met iPhone controle en een losse telefoonhouder

04 nov 2015 20:26

The-P schreef:Alpina ilx-700, past in 1 din slede .....

Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar wilt krijgen :scratch: :lol:

AfbeeldingAfbeelding

Volgens de specs ook 2DIN :idea: :wink:

06 nov 2015 23:30

Excuus! Ik had het verkeerde toestel, ik bedoelde de alpine ine-w997d. Heb deze zelf ook in mijn 996 gebouwd (wel icm 2 din inbouwframe) http://www.alpine-electronics.nl/p/Prod ... /ine-w997d
Maar moet denk ik ook met 1 din frame gaan.
Plaats een reactie