Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Eindelijk een 911 en dan meteen de juiste!

07 nov 2015 22:44

Geen idee of ik de man ben om met p te beginnen. Ik wil hem al zo lang om lekker te rijden en genieten. Maar was altijd te veel aan het werk.

Wellicht herkenbaar :D

Dat werk is met veel plezier maar een p rijden is al 20 jaar een droom van me. Nu ben ik bijna 40 dus de hoogste tijd om te gaan :drive:

Het geld is er nu en ben wel erg technisch maar met auto's nog niet zo erg. Het liefst zou ik bv op de zaterdagen (en avonden) met een liefhebber samen een 3.0 sc coupe (geen totale restauratie maar bv roest verwijderen en spuitklaar maken en/of technisch wat dingen eraan doen. Kent iemand zo'n plek in ons land waar dat gedaan wordt.

Alvast super bedankt voor het meedenken!

ps ja, ik ben nieuw hier en na een jaar lang jullie mooie verhalen lezen wil ik eindelijkeindelijk een 911

Re: Eindelijk een 911 en dan meteen de juiste!

07 nov 2015 22:51

Welkom.
Je zou eens contact kunnen opnemen met http://www.themechanic.nl/#!/projecten

07 nov 2015 23:11

Bedankt voor deze eerste snelle reactie ;-)

08 nov 2015 11:08

Welkom.
Mooie plannen. Misschien helpt het om aan te geven waar je ongeveer woont, is wel handig om al dat eventuele gesleutel enigszins in de buurt te hebben.
Wat voor model 911 gaat je voorkeur naar uit?
Stolze in De Lier heeft veel opknappertjes staan in verschillende staten van (im)perfectie. Geen idee of hij realistische prijzen vraagt maar ik denk voor jou zeker een plek om te bezoeken (net als voor elke liefhebber van klassiekers).

08 nov 2015 21:02

Stolze ga ik bekijken, ben benieuwd.

Goede aanvulling -> woonplaats Den Bosch, en ik wil best een stukje rijden om te genieten van de hobby!

Dus ik ben erg benieuwd of iemand iets weet of het zelf leuk vind om samen iets te doen :cheers:
Plaats een reactie