Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
11 nov 2015 14:50
Ik heb gereden in een 912 en die rijd voor mij persoonlijk heerlijk, soepel blok die niet zo snel is maar wel heerlijk tuft
Het rijden in een G-serie is natuurlijk wat vlotter maar geeft me net zo veel lol.
Twijfel dus welke te kiezen (beiden te koop vanaf zo'n 25), uiterlijk vind ik ze even mooi namelijk.
Dus ik ga naar waardestijging kijken als 3e aanschafargument, why not.
Het blijft gissen maar zal de 912 of G-serie het meeste in waarde stijgen de komende jaren?
11 nov 2015 15:09
......Kijkt in de glazen bol.....
niets te zien.
Volgens mij kan niemand daar iets zinnigs over zeggen, net zo voorspelbaar als het weer.
Ga gewoon voor de auto die het lekkerste rijdt! Daar gaat het tenslotte om! Verder hoe origineler, hoe beter hij zijn waarde houdt!
11 nov 2015 16:19
Ik zou juist gaan voor degene die je het mooist vindt.
Rijden is in allebei leuk, geef je zelf ook al aan.
11 nov 2015 16:31
outletvalve schreef:......Kijkt in de glazen bol.....
niets te zien.
Beter de kristallen bol pakken volgende keer
11 nov 2015 16:41
Dan koop je een 912 G-serie....
11 nov 2015 19:49
Of koop ze allebei
Ik ben met beiden even blij in ieder geval!
11 nov 2015 20:50
Tussen deze twee modellen kan wel een heel verschil in leeftijd zitten.
Ik zou dat ook meewegen in relatie tot onderhoud, betrouwbaarheid, verzekering, wegenbelasting ect.
11 nov 2015 21:44
Juist, punt is dat is ze beiden even graag zie en lekker vind rijden
....nog even gezocht en de ene zegt de 912 lijkt op de snel duurder geworden oudere 911 en de ander zegt de G-serie is de nog enige betaalbare (ahum) luchtgekoelde 911...
Welke zouden jullie kiezen?
11 nov 2015 21:49
Geen diplomatiek antwoord. De G-serie. Waarom? 6 cilinder boxermotor maakt er een sportwagen van!
12 nov 2015 17:06
Ga je voor een auto met meer explosieve kracht: G-serie.
Ga je voor een auto met de meest fundamentele looks: 912.
12 nov 2015 18:47
Heb je beide auto's ZELF gereden? Dat moet volgens mij de belangrijkste ( en enigste ?) maatstaf zijn.
Verder, altijd een AKK (aankoopkeuring) laten doen, misschien valt daar gewoon 1 van de 2 door de mand....
12 nov 2015 19:18
Heb je gereden in een 25.000 euro 912?
Die wil ik graag eens zien....
12 nov 2015 23:11
Een 911 of een 912? Hmmm, laat mij eens denken... Ik weet het: 911!
15 nov 2015 23:20
Het blijft malen.
Beide gereden
en beide zeer goed plus mooi (voor mij persoonlijk) en maar budget voor 1. Echt een 50/50
Vermoeden jullie dat 912 harder zal stijgen dan 912?
15 nov 2015 23:32
Persoonlijk zou ik voor een goede G-serie 911 gaan. Waardeontwikkeling is waarschijnlijk gelijk, maar er gaat niks boven zo'n heerlijke 6-cilinder boxer.
16 nov 2015 13:29
Koop aandelen ABNamro...en laat die auto aan een liefhebber
16 nov 2015 13:31
mart_dew schreef:Vermoeden jullie dat 912 harder zal stijgen dan 912?
Ik denk dat ze beiden even hard gaan stijgen, of even hard gaan vallen
16 nov 2015 14:17
Een 912 is leuk en zeker in F-serie, maar het is geen 911. Als je een 911 wil, koop een 911.
18 nov 2015 11:52
Welke 912 en welke G serie hebben we het eigenlijk over?
65/68 SWB 912?
69 LWB 912?
76 912? G model
G model 911, welke uitvoering en welk jaar?
18 nov 2015 15:43
Ik vind de 912 mooier maar zou eerder voor de 6 cilinder boxer gaan. Dus op zoek naar een 912 met 3.2 boxer erin
Alleen geeft de glazen bol aan dat de waarde van deze non-matching auto's niet zo snel sky-high zullen gaan.
Dus terug bij af; 912 of G?
Wat mij betreft is alleen 'rondtuffen' in een P niet genoeg.
18 nov 2015 18:51
Blauwe Blazer schreef:Ga je voor een auto met meer explosieve kracht: G-serie.
Ga je voor een auto met de meest fundamentele looks: 912.
Wil je beide; kijk eens naar een 2.7!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.