Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
30 nov 2015 13:16
Ik kwam tijdens het kijken naar een advertentie dit gedeelte van een foto tegen
Voor zover ik weet is de foto niet ge
shopt - en zou er daarmee iets niet kloppen
Wie ziet het ook
Of ben ik gewoon abuis
30 nov 2015 13:26
De laatste 3 digits vd km teller staan op 911?
Ben benieuwd wat ik nu gewonnen heb.
30 nov 2015 13:29
geen dagteller noch OBC
30 nov 2015 13:36
Ik ben dus niet abuis
30 nov 2015 13:44
ik vind het wel mooi, gebruik het toch niet
30 nov 2015 13:52
Enne, koude motor en toch weinig oliedruk stationair?
30 nov 2015 14:01
Ja goed gespot! Ding moet zeker helemaal bovenin staan bij koud.
30 nov 2015 14:07
Hoeft niet zo te zijn, indien zojuist de thermostaat is open gegaan.
30 nov 2015 14:37
Zoals op FB al aangegeven of de toerenteller óf de snelheidsmeter hoort niet in deze auto thuis
Even controleren of de handle (linkerkant van de stuurkolom, voor de RAW handle) voor de BC er wel (of niet) zit.
30 nov 2015 15:45
Rescue911 schreef:
Ja goed gespot! Ding moet zeker helemaal bovenin staan bij koud.
Iets met klepel en klok..
30 nov 2015 15:48
Zelf jaren een 964 gereden dus waar heb je het over
30 nov 2015 16:52
Jullie halen de oliepeil, oliedruk en olietemperatuur door elkaar vermoed ik.
30 nov 2015 17:21
maar ik mis ook de intensiv sproeierschakelaar, interval regelaar en de sensor opening zit bij mij op een andere plaats. Is het wel een 964?
30 nov 2015 17:45
Intensief sproeier was volgens mij een optie
Interval regelaar en sensor opening ... bij een paar andere willekeurige 964's
Maar je ziet ze inderdaad ook zo:
... zal wel bouwjaar afhankelijk zijn
30 nov 2015 19:49
Zoals al gemeld hier geen dagteller noch een BC. Das naderhand of een andere tellerklok of een ander toerenteller.
Volgens mij was een BC destijds een optie (behalve bij een TT want die was standaard) ,
Dus als de BC niet als optie op de sticker staat dan is er een andere km teller ingezet?
Of zit ik er erg ver vanaf nu?
30 nov 2015 19:53
Je redenatie klopt
Alleen is er dan een "verkeerde" teller ingezet, namelijk een van een 964 mét BC.
30 nov 2015 19:54
Dat is juist en tevens correct Willem
30 nov 2015 21:46
Rescue911 schreef:Zelf jaren een 964 gereden dus waar heb je het over
Koud staat de druk bij stationair op 3,5bar bij een 964.
Indien deze op 5 staat zou ik ff langs de specialist gaan, da's niet goed namelijk.
Nogmaals de thermostaat is waarschijnlijk open gegaan net voordat de foto is genomen.
01 dec 2015 9:34
OK, maar dan zakt de olietemperatuur toch wel ver terug, niet?
01 dec 2015 12:27
Hangt van de buitentemp af, lees olietemp reservoir.
01 dec 2015 15:13
rob964.c4 schreef:ik vind het wel mooi, gebruik het toch niet
Volgens de verkopende partij: origineel.
Een Porsche 964 af fabriek zonder dagteller/tripmeter
Mocht ik in het bezit raken van deze Porsche - dan wil ik de tellers wel met je ruilen
01 dec 2015 15:34
Volgens de verkopende partij: origineel.
Is hij (of zij) 1e eigenaar?
Ik heb deze combi (dus geen dagteller, hetzij in snelheidsmeter of in BC) nog nooit gezien
01 dec 2015 15:59
Alleen in de RS.....scheelt gewicht!
01 dec 2015 16:04
WillemB schreef: Is hij (of zij) 1e eigenaar?
Huidige eigenaar heeft deze 964 zo'n anderhalf jaar in bezit
... wagen is in 2001 naar NL gekomen ...
01 dec 2015 16:40
Als je de auto net 1 1/2 jaar in je bezit hebt vindt ik het een gewaagde uitspraak dat het origineel is
Ik blijf erbij dat er (volgens mij) gewoon een dagteller in een 964 hoort te zitten, ongeacht MY, hetzij
mechanisch hetzij via de BC
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.