Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
17 dec 2015 16:18
Tering zeg,
Porsche site Duitsland zoeken naar 996 4s wat een prijzen vragen ze daar nog voor in dat land!!
Staat een cabr. met 284000 km 2004 34870 euro.
Bubbel............
17 dec 2015 16:24
Ja man. Nie normaal man.
17 dec 2015 16:31
Jij vindt dat veel geld?
17 dec 2015 16:43
Wel voor die wagen met zoveel km.
Ik heb zelf een 4s coupe 2003 gekocht in 2008 met 54000 km.
rijd daar dagelijks in woon/werk enz. maar vind die prijzen wel een beetje gek worden.
Denk dat er mensen zijn die denken dat het een belegging is. (tulpen manie)
17 dec 2015 16:52
Nou, een 964 verwarren met een 996 gebeurd over het algemeen niet zo snel hoor.
17 dec 2015 16:59
Ik snap niet dat altijd de mensen die zo'n auto hebben dan het hardste klagen over 'de bubbel'.
@Aandeel. Wees blij dat je over een tweede hands auto niet hoeft af te schrijven zoals 9 vd 10 gevallen gebruikelijk is.
En de 996 4S is inderdaad lang onderschat geweest. Van de 996 serie denk ik wel een van de gewildste modellen.
17 dec 2015 17:25
En zeker de veel zeldzamere cabrio...
17 dec 2015 17:32
Driver4S schreef:Ik snap niet dat altijd de mensen die zo'n auto hebben dan het hardste klagen over 'de bubbel'.
ik zie het niet als klagen hoor, volgens mij concludeert TS iets en verbaast zich daarover.
on topic: volgens mij is er in andere topics al een hoop over gezegd, wellicht dat de 964 en 993 te hard stijgen waardoor mensen andere types kiezen en dat drijft de prijs op. Maar er zijn nog wel andere meningen gedeeld in andere topics
17 dec 2015 17:37
Volgens mij valt die stijging wel mee
Je hebt altijd mensen die een auto te koop zetten en mensen die daadwerkelijk willen verkopen
Is niet alleen met auto's maar met alles
17 dec 2015 17:42
mbembe schreef:
wellicht dat de 964 en 993 te hard stijgen waardoor mensen andere types kiezen en dat drijft de prijs op.
Zo simpel is het denk ik, voor veel mensen zijn de 964 en 993 te duur, of ze willen het er niet aan uitgeven, komt de 996-serie vanzelf in beeld.
17 dec 2015 18:06
Nee ik klaag niet, maar zou het er zelf niet meer voor geven.
En het is mooi dat ik er nog een paar centjes voor terug krijg dat wel!
Ben er nog steeds erg blij mee, fijne wagen.
17 dec 2015 19:09
Vraag me trouwens af waarom het verschil Nederland-België zo groot is momenteel wat betreft het aanbod 964.
In België momenteel 56 stuks, in Nederland slechts 9?
Denk dat in België momenteel een klein overaanbod is, prijzen te hoog, en denk dat de wagens gewoon blijven staan!
996 stijgt (lichtjes) in beide landen, reden volgens mij, belachelijke prijzen voor de luchtgekoelde, en de 996 is dan de eerstvolgende keuze.
De 4s hiervan is ook prachtig, enkel de koplampen ben ik niet echt voorstander van.
17 dec 2015 19:39
niet enkel de 996 surft mee op de hoge prijsgolven van de lufties. ook de laatste modellen 944 zijn enorm opgewaardeerd de afgelopen maanden.
een verklaring is (voor belgie) snel gevonden: op spaargeld krijg je nog 0,2% rente en daar heft vadertje staat dan aan de bron al onmiddellijk 27% belasting op.
de politiek wrijft al in de handen met de toeloop richting auto's als belegging. brussel heeft naar NL voorbeeld een nieuwe wet klaar om het gunsttarief voor oldtimers toe te kennen vanaf 30 ipv 25 jaar en tegelijk verhogen ze vanaf 2016 de wegenbelasting voor onze geliefde 6-8-10-12 pitters met 50 tot 100%.
17 dec 2015 19:44
aandeel schreef:Tering zeg,
Porsche site Duitsland zoeken naar 996 4s wat een prijzen vragen ze daar nog voor in dat land!!
Staat een cabr. met 284000 km 2004 34870 euro.
Bubbel............
je bent gewoon te laat. Dieptepunt heeft de 4S inmiddels wel gehad.
17 dec 2015 20:02
Ik denk dat door de komst van de classic-centres die bubbel van lufti's nog wel effe in stand gehouden zal worden.
18 dec 2015 1:08
Je hebt ook verkopers die het in de bol krijgen. Zo stond er een Ferrari 456 in Katwijk te koop voor 125.000 euro. Met 150.000 km. Terwijl exemplaren met 50.000 km te koop staan voor 50.000 euro
18 dec 2015 8:50
Koopje, hij vroeg immers minder dan een euro per kilometer
18 dec 2015 8:59
denk ook dat de 996 4S meer dan gemiddeld gewild is vanwege zijn looks. Dit was destijds echter al het geval, in de productiejaren rolden er vaak aanzienlijk meer 4S-en van de band dan standaard Carrera's. Dat zal de prijs dan wel wat langer relatief laag houden (bij de cabrio in mindere mate uiteraard).
18 dec 2015 9:00
Laat ze maar lekker stijgen die prijzen. Kan mij niet hoog genoeg gaan
18 dec 2015 13:09
je hebt gelijk Ivo

turbo's stijgen ook lekker
18 dec 2015 13:18
oliver schreef:Vraag me trouwens af waarom het verschil Nederland-België zo groot is momenteel wat betreft het aanbod 964.
In België momenteel 56 stuks, in Nederland slechts 9?
dat is niet alleen zo bij de 964 hoor, zoek maar eens op andere types. Of het nu 993, Caymans of whatever betreft, het aanbod in Belgie is over het algemeen lager dan in NL
18 dec 2015 14:13
Net andersom dus..iig wbt de 964
18 dec 2015 17:53
Ja spiegeleieren mogen weer!
18 dec 2015 19:54
Net een schitterend exemplaar bij Wolbert gekocht....
18 dec 2015 19:55
Vertel vertel
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.