Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
09 maart 2016 12:29
Zelfde truc wat ze toen bij de 924 hebben gedaan. Een 2.0 vierpitter als instapmodel. Kan werken.
09 maart 2016 12:32
Porsche wordt VW premium. 75k voor een kale viercilinder. Ach, gekken genoeg.
09 maart 2016 12:42
Wel en kale viercilinder die net zoveel PK ophoest dan mijn 964 en 60nm meer torque

Maar ben het met jullie eens dat in een Macan of een dikkere benzine hoort of neem de instap diesel, als je veel KMs maakt en toch heerlijk de duw in je rug wilt
09 maart 2016 12:43
Ghehehehe...die comments in het artikel:
"Porsche gaat nu een leasebak macan"
09 maart 2016 12:53
niets mis mee.
09 maart 2016 12:58
Goede zaak want deze modellen financieren onze 911 hobby. 75K voor een autotje is toch niet iets wat iedereen zo maar even neer legt. Respect voor iedere Porsche rijder

Als ik de ruimte nodig zou hebben, vind ik zo'n Macan toch best wel een leuke wagen en leuker dan de Cayenne.
09 maart 2016 13:04
De enige die mijn 911-hobby financiert is mijn vriendin (geintjuhhh)
En verder inderdaad respect voor iedere (echte) Porsche rijder.
09 maart 2016 14:57
Handige zet. Van 0-100 km/h in 6,5 sec bij een testverbruik van 7,2 liter/100 km.
Daarmee wordt zo'n auto als DD/Leaseauto voor menigeen aantrekkelijk.
Goed voor de verkoopcijfers, kunnen ze ook mooie sportwagens blijven bouwen.
Ik hou het zelf wel bij mijn 3,8 liter 6-cilinder boxermotor
09 maart 2016 14:59
ja joh, strax een Porsche op basis van een Up!
Kunnen ze er nog veel meer van verkopen om hun sjoemel-claims van te betalen, fijn toch
09 maart 2016 15:03
Met een vanaf prijs van zo'n 80K zonder opties hebben we het niet helemaal over die klasse
Dat houdt de auto nog redelijk exclusief.
09 maart 2016 16:01
Vast wel een junior-marketeer die bedenkt dat er van de Porsche Up! een miljoen te verkopen zijn.
Wedden dat ze dan door de knieen gaan
Niet dat BMW een haar beter is met die flut 3 cilinders en die afgrijselijke AT.
Zag er laatst eentje rijden, een AT met M-sportpakket.
Rolde bijna achter mn stuur vandaan van het lachen, wat een kneus ben je dan.
09 maart 2016 16:09
dat krijg je he als je als bedrijf aan je wereld wijde opgelegde emissie eisen moet gaan voldoen
.
09 maart 2016 16:28
Doet Ferrari toch een stuk beter.
Misschien toch maar:
http://www.prinsesclusivo.nl/aanbod/fer ... um-nieuwstIn ieder geval een merk dat niet verkwanselt wordt door de boekhouders van deze wereld.
09 maart 2016 17:16
Ach ja... BMW en Porsche zijn in mijn ogen de beste voorbeelden hoe je in rap tempo je merk kan vertroebelen en ja, commercieel is het in ieder geval op de korte/middellange termijn onwijs lucratief. Leuk is anders wat mij betreft, en merk dat ik meer liefhebber begin te worden van modellen dan van merken. En daarmee (dus) ook minder loyaal. Maar wellicht ben ik af en toe principiƫler dan goed voor me is
09 maart 2016 18:15
Ach, ik vind het allemaal best....ze doen maar...bovendien zulke auto's wil/kan niet betalen.
Goede zet voor mensen in een positie in de lease te doen of gewoon stikken in het geld om particulier ruim 60k voor zo'n glimmend stuk blik op de oprit te hebben.
Ik rij wel door in mijn oude meuk tot aan mijn dood......
09 maart 2016 21:17
Doe je niet mee aan de postcode en de staatslotterij
09 maart 2016 21:31
Nee, ben zo ook wel tevreden....en zeker met datgene wat ik nu heb..
09 maart 2016 21:53
Je hebt helemaal gelijk
09 maart 2016 22:46
Eigenlijk heb ik een 911 altijd al als een soort van op zichzelf staand merk gezien waar de rest heel handig van profiteert.
10 maart 2016 10:39
Zoals de stickers luiden:
10 maart 2016 10:45
Knap gevonden!
10 maart 2016 10:50
En toch is het een trieste ontwikkeling. Want zo komt er straks mogelijk ook een bol van de pk's staande 911 met 4 pitter. En dat vanwege het theoretisch veel lagere verbruik. Natuurlijk scheelt die 2 cilinders minder wel iets, maar in de praktijk valt dit vaak enorm tegen. De nu opgegeven waarden voor de Macan zul je in de praktijk naar mijn verwachting niet halen, zeg ik vanuit de ervaring in een XC60 met vergelijkbare motor (ken hiervan ook de 6 cil. variant, die in de praktijk niet veel onzuiniger is dan de 4 cil.). Snelle invoering van meer realistische testmethoden voor verbruik is wat mij betreft erg wenselijk, dat remt in elk geval de ongebreidelde downsizing-trend, die het antwoord lijkt op alle kwalen maar die voornamelijk op papier resultaat oogst.
10 maart 2016 11:13
There is no substitute for cubic inches. Om maar een Amerikaans gezegde te quoten.
10 maart 2016 11:35
En aangezien een BMW 518 veel slechter scoort dan een 530 (bron; VK vanochtend), qua voldoen aan de uitstootnormen, geloof ik geen flikker van die huilie huilie verhalen over de arme autoindustrie die door de overheid gedwongen wordt om te down-sizen.
De enige reden om te down-sizen is marge vergroten. Heeft nix met milieuregels te maken.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.