Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

standaard hardtop Boxster ook voor 996 hardtop?

02 jul 2016 8:56

Ik kan een standaard voor een hardtop van een boxster overnemen, maar ik wil de hardtop van de 996 er op plaatsen. Iemand bekend of dit (nagenoeg) dezelfde bevestiging is?
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 02 jul 2016 11:31, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: standaard hardtop Boxster ook voor 996 cabrio?

02 jul 2016 9:18

Volgens mij kun je een hardtop van een 996 ook op de stadaard voor een Boxster plaatsen.
(Wel met de achterruit naar beneden er op zetten en de buitenkant van het dak tegen de steuntjes).

Wat bedoel je met bevestiging?
Door het gewicht "leunt" de hardtop tegen de standaard, deze hoef je niet te bevestigen.

Gewoon dak op de steun zetten, hoes er over, klaar is Kees.

Re: standaard hardtop Boxster ook voor 996 cabrio?

02 jul 2016 9:35

Bedankt voor je reactie. Het is een standaard waarbij de hardtop ondersteboven wordt geplaatst met de grepen in de gaten van de standaard. Dus voorkant onder. Is de aansluiting van de voorkant van de Boxster hetzelfde als van de 996?

Re: standaard hardtop Boxster ook voor 996 hardtop?

04 jul 2016 0:07

Maar het is toch niet dezelfde lengte of wel?

04 jul 2016 5:44

Hoi Leander, het is inderdaad niet dezelfde lengte, maar dat maakt niet zoveel uit. Het gaat er met name om of de aansluiting van de voorkant hetzelfde is bij beide. De lengte is op de standaard toch alleen maar de hoogte in.

04 jul 2016 8:11

als die OEM porsche is dan past het niet. de triangels voor een 996 zijn hoger dan die voor een 986,
maar je kan zo'n trolley wel passend maken want het onderstel van het wagentje is identiek.

Afbeelding
Plaats een reactie