Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
12 jul 2016 17:15
Een mooi verhaal van een gozer die ook gek is op de Singers en er zelf eentje gebouwd heeft.
http://www.world964owners.com/#!BACKDAT ... 9b33baf482Wat een waanzinnige foto dit....
12 jul 2016 20:03
Zo dan! Guur
12 jul 2016 20:37
Inderdaad prachtig gepassioneerd verhaal met een zeer geslaagd resultaat
12 jul 2016 20:46
heel gaaf ding
Zal ook wel aardig wat centen gekost hebben (net zoveel als een Singer?)
alleen dat beige tapijt binnen in is lichtelijk besmettelijk lijkt me....
12 jul 2016 20:54
Valt zat mee. Zo'n lichte kleur zit ook in mijn P en maak het 1x per jaar schoon met tapijtreiniger en af en toe stofzuigen. Verder probeer ik zo min mogelijk met erg vuile schoenen in te stappen.
12 jul 2016 21:47
Great story!
RPM ken ik wel, mooi bedrijf. Daar heb ik mijn amethist gevonden
12 jul 2016 21:58
Geweldig, mooi dat er nog mensen zijn die zoveel passie stoppen (en net zoveel geld) in een hobby. Respect
12 jul 2016 23:33
Ziet er top uit en ook mooie techniek. Biedt weer wat inspiratie voor mijn backdate project idee.
12 jul 2016 23:45
Leuk verhaal en mooie auto.
Side stickering zou wat lager mogen zoals bij Singer.
12 jul 2016 23:52
Goed idee, alleen wel slecht uitgevoerd bij de dorpels. Maakt de auto een beetje hangbuikzwijnerig. Ben ook wel een beetje klaar met backdates. Het is het toch vaak net niet
12 jul 2016 23:59
Mooie foto inderdaad. Mooi verhaal ook. Wel weer een 964 verkloot.
ZO hoort een 964 er uit te zien!
13 jul 2016 1:39
Da's ook wel weer waar
Hoewel ................ een paar zakken teveel roodband??
13 jul 2016 7:28
Man, man wat hebben ze hier een lelijk hok van gemaakt. Verhoudingen ogen niet goed.
Enige goed is dat er weer een 964 van de markt is en dat is goed voor de prijs (-:
13 jul 2016 8:08
giulia schreef:...Maakt de auto een beetje hangbuikzwijnerig...
Was de eerste die mij ook opviel. Wat je ook vaak zien is dat de dish op de fuchsstyle velgen voor mijn gevoel niet lekker is. Ze hebben allemaal een shallow dish en dat ziet er gewoon niet uit. Bij een singer heb je dat niet omdat het een wide body is en ze kunnen spelen met offset.
Laatst bijgewerkt door
Johann op 13 jul 2016 11:19, in totaal 1 keer bewerkt.
13 jul 2016 8:54
Ik vind deze backdate anders veel mooier dan het gros wat er aan 964's rondrijdt hoor.
13 jul 2016 9:38
Ik vindt het interieur waanzinnig goed gelukt, maar aan de buitenkant 'mis' ik iets....
Ik was al blij met deze:
13 jul 2016 12:37
Vind 'm fantastisch.
Ben wel met Johan eens dat die nieuwe Fuchsen er op een of andere manier gewoon niet lekker uitzien.
Maar velgenwissel is een klein moeite.
14 jul 2016 12:07
Is het (weer) net niet. Ik ga maar sparen voor gouden BBSen op de 964, is een stuk mooier.
14 jul 2016 12:26
Olaf schreef:En dan besluit je in dit stadium ....
... om de kleur te veranderen
even het hele artikel lezen Olaf
Dan lees je dat hij met de auto een frontaaltje heeft gehad vlak na de eerste bouw, toen besloten heeft om het bouwproces nogmaals te doen, en gelijk gekozen heeft voor een andere kleur.....
The car eventually came together and as many of you know, I promptly drove it into the back of an Audi Q5 on a shakedown drive. I’ve never rear-ended another car in my life and I was devastated at the time. The car went under the bumper of the Q5 at around 20mph sustaining damage to the front wings and bonnet predominantly. However on closer inspection, the impact had sent a shockwave through the fresh paintwork and the car needed to be resprayed! My insurance company were incredible and within three days of the accident I was given the go ahead to rebuild the car from scratch because it was the only way to maintain the high level of finish of the insured vehicle.
14 jul 2016 12:32
Waarom backdaten?
Wat is het verschil tussen een 'backdate' en een 'Kelly'?
Ik ben ook wel een beetje klaar met die backdates...
Dan zie ik liever zoiets:
14 jul 2016 12:39
Waarom backdaten? Ik denk dat de backdaters vanuit hun visie op 50 jaar 911 de voor hun mooiste 911 willen bouwen qua looks en techniek? Net zoals de outlaws, rauh-welters, ruffers of de andere tuners een bestaande 964 aanpassen naar wat zij het mooiste vinden. Andere vinden alleen 100% orgineel mooi. Laten we iedereen zijn plek geven het blijven 911 fans en dan ben ik al blij. Een 100% originele 2.4 S, originele 30 jahre 964, een 964 backdate, een rauh-welt en een ruf mogen allemaal samen in mijn garage staan hoor.
14 jul 2016 13:34
Waarom backdaten?
Wellicht omdat het origineel wat er op lijkt helemaal niet te betalen is - of voor sommige veel te spartaans rijdt
outletvalve schreef:even het hele artikel lezen Olaf
Dan lees je dat hij met de auto een frontaaltje heeft gehad vlak na de eerste bouw, toen besloten heeft om het bouwproces nogmaals te doen, en gelijk gekozen heeft voor een andere kleur.....
Dan nog ....
Om 'm op die manier geheel in een andere kleur te spuiten, zal toch (bijna) de hele wagen weer uite elkaar moeten ....
14 jul 2016 14:05
Deze is verdorie ook wel vet zeg..!!
14 jul 2016 14:30
Vanaf die hoek, Ja
... vanaf de voorzijde vind ik 'm toch iet minder ...