Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Verschil moet er zijn, wel jammer

12 sep 2016 10:41

Had zaterdag de GT3 en de 993 naar voren gehaald om naar Cars and Coffee te gaan in A.dam.
Zeg tegen mijn zoon en maat stappen jullie maar in de RS ik neem de dikke luchtgekoelde wel mee, ben echt gek op dat ding :thumleft:
We rijden heerlijk heen en genieten beide van het geluid en het rijden van deze auto's :drive:
Komen aan bij de Telegraaf en rijen dik jongens met foto toestellen, maar helaas niet voor de 993 allemaal voor de RS :oops:
Staan voor de ingang van het show terrein en ik sta achter een plastic speedster en daarvoor nog een Frans zelfbouwding en zei gaan naar binnen.
Wat denk je ik mocht nog geen eens het terrein op en moest rechtsaf parkeren tussen de Opels en Golfjes :twisted:
Heb ik nou zo'n roze bril op :?: this toch een prachtige 911, had hem nogwel gepoetst :cry:
Die GT3 staat volop op de site, spreekt schijnbaar meer aan, bijgaand de foto's van de auto's.

5304366580

Re: Verschil moet er zijn, wel jammer

12 sep 2016 10:56

Het is niet eerlijk. De 993 had ook gewoon op het terrein gemoeten. Helaas heeft niet iedereen zo'n goede smaak als wij. :pale: :thumleft:

12 sep 2016 10:57

Ik vind ze allebei prachtig!! (en zou ze wel willen hebben :) )

12 sep 2016 10:59

Volgende keer even de velgen en spiegels oranje plastidippen van de 993 en dan mag je ook wel het terrein op hoor.

12 sep 2016 11:12

Geen roze bril zou ik zeggen, ze zijn beide schitterend. Hoewel als ik zou moeten kiezen tussen één van beide, de 997GT3 mee zou gaan :roll: 8)

12 sep 2016 11:14

Ach die jonkies van tegenwoordig hebben gewoon geen smaak. Kennen de RS van hun computergames; de 993 komt daar niet in voor....

Wat een mooie machines heb je toch. Top!

12 sep 2016 11:44

Zonde inderdaad...

Niveau: "WOW, papa, die heeft een spoiler, die kan vast heel HEEL hard" :ba:

12 sep 2016 12:29

Wat maakt het uit Hans, je hebt 2 droomautos, boeie wat een ander er van vindt :salut:

12 sep 2016 12:33

Cazzo Super Veloce schreef:Wat maakt het uit Hans, je hebt 2 droomauto....

Nou, blijkbaar dus niet :mrgreen:

12 sep 2016 12:37

Dank, dank mannen :salut:
Was nog een 911 rijder, had een uur in de file gestaan vanaf de snelweg en mocht er ook niet op :bang:
Hij keerde om en rookte bijna zijn banden op en vloog weg, slecht voor je hart :oops:
Ik hield me in en heb me toch wel vermaakt, kwam Jaap en Mike nog tegen was gzg :mrgreen:

12 sep 2016 12:43

Ik lees dat je niet de enige was die deze ervaring had....
En als ik de fotos bekijk, zie ik een aantal hokken die wat mij betreft direct plaats zouden mogen maken voor die bloedmooie 993....

12 sep 2016 13:13

Volgende keer gewoon als toeschouwer gaan, hoef je ook niet bang te zijn dat er gasten respectloos langs je auto wandelen terwijl de rits van het openstaande jack over je lak schuurt.

12 sep 2016 13:54

Volgens mij was je aan de late kant, want de GT stond op 1 van de laatste parkeerterreinen.
Ik was vrij vroeg en mocht wel met de 993 (Targa) het terrein op.

En idd. er stonden lelijkere hokken, maar die waren wss ook vroeg.

12 sep 2016 14:19

Jouw 993 is echt affengeil dus die had er zeker tussen moeten staan! Wrs iemand die niet weet hoe een fantastische auto eruit ziet

12 sep 2016 14:27

Ach joh, die ouwe meuk.... :mrgreen:

12 sep 2016 14:48

Leo63 schreef:Volgens mij was je aan de late kant, want de GT stond op 1 van de laatste parkeerterreinen.
Ik was vrij vroeg en mocht wel met de 993 (Targa) het terrein op.
En idd. er stonden lelijkere hokken, maar die waren wss ook vroeg.

Een 993 Targa is natuurlijk wel ECHT iets bijzonders ;-)
(al is een 2S Vesuvio wschl exclusiever. Ken uw klassiekers was blijkbaar niet t devies daar in 020)

12 sep 2016 15:07

om het goed te maken ff keertje fotoshoot doen met die ONWIJS mooie 993 :cheers:

jtgggjwtttgggg Hansiieeee :cheers:

.

12 sep 2016 15:54

Troost je Hans... Vorige week dezelfde ervaring met mijn 993 S Vesuvio... op Zandvoort..
Gisteren met een GT3 naar Duitsland geweest....staan ze er allemaal rond te kwijlen....
Zal me worst zijn wat ze er van vinden of zeggen...
Geniet er van zou ik zeggen..

12 sep 2016 16:17

Misschien lekte de 993 olie? ;) :mrgreen:

12 sep 2016 16:36

Vast omdat hij geen groen interieur had!

12 sep 2016 16:42

Zeg Hans, ben je niet beetje oud voor zulke evenementen........ga een rondje rijden ipv hangen daaro op het terrein.... :mrgreen:

12 sep 2016 16:48

Met een 9934S en een 997GT3 RS in je garage zou ik in ieder geval dikke #$@# hebben aan wat een ander zou vinden. :cheers:

12 sep 2016 16:54

^^dit dus ja. x100 zeg maar

12 sep 2016 17:06

BOEIEN..................... :ass:

12 sep 2016 17:16

Dial_888 schreef:Zeg Hans, ben je niet beetje oud voor zulke evenementen........ga een rondje rijden ipv hangen daaro op het terrein.... :mrgreen:

Zeg Wil zo maak je geen vrienden, en je zit vlak achter me, kijk maar uit :oops:
Kijk nu al naar Max tv :cry:
Plaats een reactie