Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
04 jul 2005 16:01
Ja ja mannen en vrouwen,
We zij altijd maar bezig met alles, doen we dit en dat wel goed heb ik wel de goede Porsche etc.
En dat moet natuurlijk ook, maar als je dan zo'n bericht leest in ons NPC clubblad is het wel even schrikken.
De vrouw van onze voorzitter Eric Vreeken zeer ernstig ziek.
Je kan dit niet bevatten, een foto van haar in gelukkige tijden in ons blad en dan dit.
Misschien is dit niet de juiste weg, maar moest dit even kwijt, het blijft maar in mijn gedachten.
04 jul 2005 16:06
En wij hier maar neuzelen of ons "blok" wel droog is, het schuifdakje niet
lekt enz,enz.......Ken haar niet, maar wens haar en haar familie bij deze sterkte.....
04 jul 2005 16:20
Het is niet anders, het leven is hard, en rekening houden met goede mensen is niet aan de orde.
Ik weet zeker dat Eric V. iedere vorm van medeleven apprecieert.
BTW,
De foto (geflankeerd door Wendelin Wiedekin en Eric V.) welke in het clubblad stond vond ik een bijzondere mooie foto van een klasse dame die Porsche en de NPC in het bijzonder een groot hart toedraagt.
Ten tijde van die gelukkige foto wisten ze nog niet welke catastrofe hun stond te wachten.
anonymous schreef:
But of course you're not going to give up so easily, you're going to keep struggling to
solve your problems, to change yourself, to find happiness, wherever it is, whatever it is.
But still, life sucks.
04 jul 2005 16:30
Via deze weg heel veel sterkte aan haar en haar familie gewenst
Dit gun je niemand!!!
04 jul 2005 17:31
Al ken ik deze mensen niet doch ik weet (uit eigen ervaring helaas) dat in zulke zware tijden elk begrip of medeleven , van waar het ook komt een klein lichtpuntje is aan de zwarte hemel.
Ook ik wil hieraan bijdragen, dus veel sterkte van mij gewenst.
04 jul 2005 17:39
Ik heb het de laatste paar dagen al uit verschillende richtingen mogen vernemen ... nog steeds wordt ik er erg stil van en krijg er een heel onbestemd gevoel bij ...
Dit wens je niemand toe !!
Sterkte & hou je taai! voor iedereen die hier close bij betrokken is.
Olaf
04 jul 2005 18:10
Na het lezen van het berichtje van Eric heb ik het blaadje dichtgeklapt en op de stapel gegooid. Ik ben altijd diep onder de indruk als je zo'n onheilstijding hoort van iemand die je (een heel klein beetje) kent.
Ik wens hen veel sterkte in de komende periode.
04 jul 2005 20:18
Uiteraard ook namens mij alleen maar sterkte voor Eric...
04 jul 2005 20:24
Woorden kunnen het leed niet verzachten, maar geven ons wel de mogelijkheid voor het enige kleine beetje dat we kunnen betekenen:
Eric, Henriëtte & naaste famile veel sterkte gewenst
04 jul 2005 20:35
911-lover schreef:Al ken ik deze mensen niet doch ik weet (uit eigen ervaring helaas) dat in zulke zware tijden elk begrip of medeleven , van waar het ook komt een klein lichtpuntje is aan de zwarte hemel.
Ook ik wil hieraan bijdragen, dus veel sterkte van mij gewenst.
Volmondig idem
04 jul 2005 20:51
Ook namens ons beide veel sterkte de komende tijd.
04 jul 2005 21:06
Ha, die Porschisten;
Tja, dan wordt je er weer even aan herinnerd wat ècht belangrijk is. Ik wil alle betrokkenen graag veel sterkte toewensen.
04 jul 2005 21:54
Dit soort berichten komen keihard aan, ook al wist ik hier al van, ik wens daarom Eric en zijn naaste veel sterkte toe in deze barre tijden.
Marcel.
04 jul 2005 22:05
Recentelijk lid geworden van de NPC en het 2e blad wat ik ontvang bevat dit afschuwelijke bericht.
Hierbij wensen wij dan ook Eric, Henriëtte en naaste familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Marcel & Anneke
04 jul 2005 22:08
Hansv schreef:Ha, die Porschisten;
Tja, dan wordt je er weer even aan herinnerd wat ècht belangrijk is. Ik wil alle betrokkenen graag veel sterkte toewensen.
eensgelijks
04 jul 2005 22:17
Veel sterkte.
04 jul 2005 22:41
Peet964 schreef:Veel sterkte.
Idemdito
04 jul 2005 23:41
Zo ook van mij, ik ken de beste mensen niet, maar voor wie dit aangaat: heel veel sterkte de komende periode van mij!!
05 jul 2005 9:48
Omdat ik dit binnen mijn zeer naaste familie op dit moment ook meemaak, toch ook namens mij zeer veel sterkte gewenst en blijven hopen en vertrouwen op de wetenschap........
gelukkig gaat na lange en zware strijd de ziekte de positieve kant uit en dat wens ik iedereen toe! Sterkte
05 jul 2005 13:45
Was dat maar waar, hij gaf aan nog 2 maanden!
Verschrikkelijk hé.
05 jul 2005 14:50
Veel sterkte, een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt, het is een verschrikkelijk oneerlijke ziekte....
05 jul 2005 21:19
Veel sterkte toegewenst.
06 jul 2005 21:15
Heel veel kracht toegewenst samen.
06 jul 2005 21:16
horn schreef:Heel veel kracht toegewenst samen.
mooi gezegd, sluit ik me graag bij aan
06 jul 2005 21:59
EriC4C schreef:Woorden kunnen het leed niet verzachten, maar geven ons wel de mogelijkheid voor het enige kleine beetje dat we kunnen betekenen:
Eric, Henriëtte & naaste famile veel sterkte gewenst
idem............