Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Plaatjes om bij weg te dromen

05 jul 2005 0:22

Als ik deze foto zie, wil ik onmiddellijk op vakantie. Het mag zelfs nog regenen...
Afbeelding

en een foto van de cgt in beweging
Afbeelding

05 jul 2005 0:28

What a View

Afbeelding

Deze foto doet me steeds terugdenken aan leuke dagen "on the track" zoals gisteren :wink:

Afbeelding

05 jul 2005 8:44

Koen,
laat maar horen wanneer we weer gaan.
Bandjes zijn toch al op na afgelopen zondag :wink:

Re: Plaatjes om bij weg te dromen

05 jul 2005 10:25

rufie schreef:Als ik deze foto zie, wil ik onmiddellijk op vakantie. Het mag zelfs nog regenen...
Afbeelding

Mooi hè :!: :wink:

05 jul 2005 10:36

ROSE schreef:Koen,
laat maar horen wanneer we weer gaan.
Bandjes zijn toch al op na afgelopen zondag :wink:

Dat is niet voor elke week doch vb volgende maand of zo wil ik best terug hoor :drive:
Die laatste twee rondes gingen echt wel lekker :D

Re: Plaatjes om bij weg te dromen

05 jul 2005 11:58

rufie schreef:Als ik deze foto zie, wil ik onmiddellijk op vakantie. Het mag zelfs nog regenen...

Heb je die zelf genomen Rufie? Zo ja, waar?

groet
Pieter

05 jul 2005 12:33

De foto met de vele haarspeldbochten is getrokken vanop de Passo dello Stelvio in de Italiaanse Alpen (vlakbij de Zwitserse grens trouwens). Zalige col met liefst 48 haarspeldbochten.

Ooit gedaan met de fiets :!:

05 jul 2005 13:10

Carrera4s schreef:De foto met de vele haarspeldbochten is getrokken vanop de Passo dello Stelvio in de Italiaanse Alpen (vlakbij de Zwitserse grens trouwens). Zalige col met liefst 48 haarspeldbochten.

Ooit gedaan met de fiets :!:

Bedankt, die moeten we dan maar eens alle 96 gaan doen in de nazomer. !
Met de fiets? Wat een bikkel :) Naar beneden lukt me mss nog wel .

05 jul 2005 13:14

Let op in de nazomer. De bergpas ligt op ruim 2700 meter hoogte en kan zelfs in juli al eens dichtsneeuwen bij heel slecht weer :wink:

Voor wie 'm zoekt, de pas ligt tussen Bormio en Prato (foto is van de noordkant, kant vanuit Prato)

05 jul 2005 13:35

Ziezo, ik hoef er niet veel meer aan toe te voegen.
Neen, ik heb foto gevonden op een ander forum. Ik heb het ook in een groter formaat. Indien iemand interesse, stuur maar een pm met je mailadres.

Groeten,
Alain.

05 jul 2005 13:40

Ik ben er ook geweest, wel leuk beneden is 30 graden en boven kom je mensen met ski's tegen. Vandaag is het blijkbaar niet zo'n lekker weer als op het plaatje, volgens de webcam De lenzen lijken dicht gesneeuwd !!!

Vroeger heette het "Stilfersjoch", men spreekt er ook nog Oostenrijks/Duits. Maar in 1919 is het Italiaans geworden.

Je maakt ook grote kans om er prototypes van automerken te spotten. Het is ook een bekend testtraject.

06 jul 2005 23:01

Afbeelding
moest ik even posten, mooie foto

22 aug 2005 22:33

Porsche en je blijft rijden :

AfbeeldingAfbeelding

Prachtige reeks foto's van de Rally van Marokko Classic :
http://www.karggo.com/

extra tank

23 aug 2005 10:15

en die kameel heeft een extra benzine tank :zwbl:
Plaats een reactie