Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
03 dec 2016 14:38
Deze wil ik toch even met jullie delen.
Vandaag onderweg naar Hasselt in Belgiƫ om naar een Porsche 987-2 uit 2009 met 40.000km te gaan kijken voor mijn vader.
Het gaat om een witte auto met een Spaanse achtergrond.
De auto staat heel erg scherp geadverteerd, wellicht te scherp? Hij staat dan ook bij een bekende Porsche handelaar uit die regio waarvan de naam bekend is en waar geen slechte berichten over te vinden zijn.
Helaas bleek dat de auto inderdaad te goedkoop geadverteerd stond. Aan de telefoon had de auto geen grote schades gehad, maar had hij op dit moment wel wat aandachtspuntjes zoals wat beschadigde wielen en een kapot knopje om de voorkant te openen.
Echter bij aankomst stond daar een Boxster waarvan enkel en alleen het linker portier niet gespoten was, daarnaast klopte de naden van de panelen van geen kant. Lichten die uitstaken en totaal niet aansloten op het geheel, daarnaast nog wat rubbers die blank mee-gespoten waren en druipers lak in de randjes..... Zo waren er nog wel 10 andere dingen die ons opvielen, al met al kan het goed zijn dat de auto volledig in de kreukels heeft gelegen.
Al met al heeft deze Boxster S een zwaar leven achter de rug.
Jammer dat dit niet vermeld was in de advertentie en of aan de telefoon. Wel vind ik dat de liefhebbers dit best mogen weten.
Wij hebben hem uiteraard laten staan!
Mocht iemand willen weten wie deze beste man was kunnen ze me een Pm sturen, weet niet of het gewenst is om zijn naam op het forum te noemen en buiten dat vind ik het zelf niet netjes.
Het frame nummer van de auto eindigt op 20358
03 dec 2016 14:52
Vervelend hoor. Vooral omdat je van tevoren telefonisch info hebt opgevraagd.
Overigens is het niet zo moeilijk om op basis van bovenstaande gegevens de auto te bekijken. PB sturen is voor de mensen die niet weten wat Google doet
03 dec 2016 15:05
Staat geen prijs bij, maar wel
Certified Pre-Owned, whatever that may mean....
03 dec 2016 16:45
Gegarandeerd 2ehands
03 dec 2016 16:57
Had hem gisteren ook gezien...stond ook in de advertentie zoiets als, geen garantie geen inruil etc....was wel een mooie combi van in en exterieur ( op de foto dan
)
03 dec 2016 17:09
wel de dikste kleur , dat dan weer wel
.
03 dec 2016 19:13
in ieder geval een dikke laag witte lak, zo te lezen
03 dec 2016 21:19
is geen dikke laag witte lak ,maar een dikke laag Knauf
03 dec 2016 22:23
En gereserveerd................
03 dec 2016 22:57
Door een plaatwerker?
04 dec 2016 0:32
Gegarandeerd tweedehands inderdaad
Hij had hem gisteren al op gereserveerd gezet na mijn belletje en ik definitief kwam vanochtend.
Das dan wel weer netjes
04 dec 2016 10:04
Stel!..... boxster komt uit grote stad. En iedereen die wel eens in Barcelona Madrid Valencia etc. Is geweest weet hoe ze daar rijden. Parkeerschade heb je daar zo opgelopen. Vorige eigenaar laat dit elke x goedkoop spuiten. Resultaat is dus wat je hier ziet?. Laat heel de auto door een vakman opnieuw doen, en wat krijg je dan?. Wel een kosten baten afweging natuurlijk.
04 dec 2016 11:35
Als dat de reden is dan mss wel.... Als het iets anders is.........
04 dec 2016 12:03
Akk .. ...en je weet het