28 dec 2016 22:58
28 dec 2016 23:11
28 dec 2016 23:13
29 dec 2016 1:05
A-Line schreef:Er gaan wel steeds meer charmes van het merk weg. En er zijn altijd van die mensen die z'n diesel ding kopen. Nu zakken vullen is natuurlijk heel verleidelijk voor de board. Echter wat zal dit betekenen op de lange termijn voor het merk?
Ik denk (ook mijn persoonlijke mening) dat het respect voor het merk Porsche zal afnemen en het respect voor bijvoorbeeld Ferrari groeit.
29 dec 2016 1:14
29 dec 2016 1:28
29 dec 2016 1:31
29 dec 2016 1:40
29 dec 2016 1:41
29 dec 2016 1:42
29 dec 2016 4:24
ppp 356 schreef:......-Panamera-Cayenne en de 2 laatste dan ook nog in Diesel was ook elke keer volgens de kritikasters een foute beslissing van het Management.....
BusterG schreef:28 dec is de 1 april van spanje....dus als de spaanse topgear hiermee komt zou ik t niet te serieus nemen...
29 dec 2016 6:38
29 dec 2016 7:33
29 dec 2016 8:20
29 dec 2016 10:47
29 dec 2016 11:02
29 dec 2016 11:16
29 dec 2016 11:17
MY00 schreef:LMP1's zijn toch ook hybride diesels of heb ik dit verkeerd?
Indien dit zo is, die rijden best hard hoor.
Verder ken ik ook wel een paar diesels welke nu al erg snel zijn.
Misschien moeten we ons idee over diesels aanpassen.
29 dec 2016 12:10
29 dec 2016 14:09
Henk965 schreef:Dat de 28ste dec in Spanje vergelijkbaar is met onze 1apr; heeft hij gelijk aan.
29 dec 2016 15:16
29 dec 2016 15:26
2.2VTEC schreef:28/12 is het feest van de Onnozele Kinderen
29 dec 2016 20:03
29 dec 2016 20:03
Subdriver schreef:Is dus echt een feest voor mij! Voel me nog steeds een onnozel kind.