Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Optielijst online inzien?

04 jan 2017 20:33

Ik heb natuurlijk eerst gezocht op het forum en online maar kom niks meer tegen. Alleen nog tegen betaling. Maar ja.. Hollander he.

Ben aan het kijken voor een 924 en ben er een tegen gekomen alleen zonder sticker. Dus geen id wat de opties van die auto waren af fabriek en dus ook geen id in hoeverre hij nog original is. Iemand een id?

Re: Optielijst online inzien?

04 jan 2017 20:36

post een foto op het 924 forum, zet erbij hoe oud ie is en vraag of de auto origineel is of niet. Binnen een dag weet je meer.... Gratis en voor niets :salut:

04 jan 2017 20:39

Bedankt. Niet echt wat ik bedoel maar toch. Zou echt willen weten of de auto klopt zoals hij geleverd is ooit. Niet of het een beetje klopt mbt bouwjaar.

05 jan 2017 11:47

Geboorte Certificaat opvragen ....

maar ook dát kost je tegenwoordig een paar euro, meen ik.

05 jan 2017 12:50

Als het een auto is vanaf modeljaar '81 kan ik het je zo vertellen. Ik heb alle informatie van de 924 (nieuwe chassisnummer), 944 en 968.

05 jan 2017 15:55

Olaf schreef:Geboorte Certificaat opvragen ....

maar ook dát kost je tegenwoordig een paar euro, meen ik.

Volgens mij mag je deze enkel opvragen wanneer je eigenaar bent van de auto

05 jan 2017 16:03

De koper van mijn 993 4S had het opgevraagd voordat hij de nieuwe eigenaar was :popcorn:

05 jan 2017 20:09

pa951 schreef:Bedankt. Niet echt wat ik bedoel maar toch. Zou echt willen weten of de auto klopt zoals hij geleverd is ooit. Niet of het een beetje klopt mbt bouwjaar.

Mijn antwoord was eigenlijk geboortecertificaat opvragen maar dat kost je 50 euro en je gaf in je post aan er eigenlijk niet voor te willen betalen..... Vandaar. Als je het niet ongeveer wil weten maar exact voor jouw auto dan blijft er niet veel keuze over dan een certificaat opvragen. Of je moet 'genoegen nemen' met de info die Dapatch voor je heeft

05 jan 2017 20:34

niet echt wat hij bedoelt.

:mrgreen:

Zit er ook geen sticker voorin het boekje? En waarom is het zo belangrijk voor een auto van 50 jaar oud? :wink:

05 jan 2017 21:09

De optiesitcker voor de 924 zit in de kofferbak aan de linkerkant naast de reservewiel.

Afbeelding

05 jan 2017 21:18

2017-1976=41 jaar oud.(max)

Afgelopen jaar ook het 40 jarig jubileum van de transaxles.
:mrgreen:

05 jan 2017 22:35

gewoon Marc mailen.

Marc Noack

Technische Marktbetreuung
Porsche Classic

Fax: +49(0)711/911-24100
E-Mail: marc.noack@porsche.de

05 jan 2017 23:57

naar verluid is Marc Noack er ook mee gestopt; dus geen gratis info meer mogelijk via deze man.
nu nog enkel en rechtstreeks bij Porsche Duitsland tegen betaling deze info te bekomen.

07 jan 2017 20:44

In het verleden had ik een optielijst nodig voor de juiste interieurkleur en bij Pon aan de balie gevraagd.
Maakten ook even een printje voor mij en ik wist de interieurkleur (en de rest van alle opties).
Had ik toen nodig voor de juiste kleur pookknop (leer).
Printje kostte natuurlijk niks, stonden alle specificaties op (inclusief motor, enz.).

07 jan 2017 23:18

Inderdaad ... in het verleden ;)

Toen kon je ook gewoon een E-mailtje naar PON sturen en kreeg je het gratis .....
Plaats een reactie