Mijn ervaringen zijn dat een 964 cabrio tov van de coupe over het algemeen weinig tot geen roest bevat ,puur om het feit dat de cabrio veel vaker gereden en gebruikt word met mooi weer en ook ivm de softtop vaker hun hele leven garagegestald worden. Enige punt is de parafan aan bestuurszijde. Achterstallig onderhoud is natuurlijk nooit goed maar vaak moeilijk te beoordelen ivm veel valse facturen dito onderhoudsboekjes. Kortom altijd iemand meenemen die ervaring heeft met dat type auto ,en eventueel een akk ,al heb ik dat van mijn hele leven nog nooit gedaan. Mijn ervaring is dat het merendeel slecht is ,maar dat is dan zelfs nog te zien door een blinde met 1 oog. Een goede zit rond de 60k een slechte rond de 40, (handbak)en daartussen zit veel waarvan gezegd word dat ze goed zijn .....
De meeste tips zijn hier al aangegeven alleen zou ik er bij een cabrio niet vanuit gaan dat deze in het algemeen weinig to geen roest heeft. I've been there etc etc.
Gebruik anders de zoekfunctie op dit forum op woorden als roest en 964 en je hebt weer wat leesvoer
Haaglanden motorsport is, zover ik het ken, een leuk bedrijf met enthousiaste mensen. Zou ook altijd wel een keuring door een ander bedrijf laten doen, ongeacht waar je een auto gaat bekijken/kopen. Wellicht met uitzondering van een porsche centrum als ze garantie geven. Zeker ook even kijken of de kap goed sluit, de beugels willen wel eens verbogen of kapot zijn en zijn vrij prijzig om te vervangen. Veel plezier met de zoektocht