Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

verjaardag - Milieuzone Rotterdam

13 maart 2017 11:13

Na mijn eigen verjaardag in Januari is ook mijn Porsche op 26 Feb 40 jaar oud geworden...eindelijk mocht ik Rdam dus weer in, dus heb hem gisteren op de eerste prachtige voorjaarsdag weer even lekker uitgelaten door de binnenstad :D

Afbeelding

Re: verjaardag - Milieuzone Rotterdam

13 maart 2017 12:34

:thumleft:

13 maart 2017 12:54

Kon je mooi meetoeteren met de Erdogan-fanboys :mrgreen: :drive:

13 maart 2017 20:10

Nice. 8)
Maar reed je met je ramen open en stond er zoveel wind op de brug, dat je tellers uit het lood staan?

13 maart 2017 20:48

Mooi nieuws! En ik vermoed dat je dan bij het eerstvolgende tunnel evenement in Rotterdam wel van je laat spreken? :wink:

13 maart 2017 21:08

heee Rico das goed nieuws top!

13 maart 2017 21:14

Gefeliciteerd!

Hadden race Porsches niet zo hun toerenteller zodat het schakelmoment is als de wijzer recht naar boven staat? Zodat je je ogen op de weg kunt houden. Waar we tegenwoordig lampjes voor hebben.

14 maart 2017 12:07

Lionhunter schreef:Mooi nieuws! En ik vermoed dat je dan bij het eerstvolgende tunnel evenement in Rotterdam wel van je laat spreken? :wink:

Hi Sylvia, de laatste keer was ik er ook bij hoor, had alleen wat probleempjes met mijn ontsteking dus ben net na het begin afgehaakt :)

Maar de aanstaande editie ben ik zeker van de partij! :drive:

14 maart 2017 12:12

lvdo schreef:Gefeliciteerd!

Hadden race Porsches niet zo hun toerenteller zodat het schakelmoment is als de wijzer recht naar boven staat? Zodat je je ogen op de weg kunt houden. Waar we tegenwoordig lampjes voor hebben.

Ivdo, zo is dat!

* En door mijn kleinere Momo sportstuur heb ik de tellers gedraaid zodat ik ze nu wel af kan lezen :mrgreen:

14 maart 2017 18:10

Ricoberg schreef:...eindelijk mocht ik Rdam dus weer in, dus heb hem gisteren op de eerste prachtige voorjaarsdag weer even lekker uitgelaten door de binnenstad :D

Als ik jou was zou ik lekker de hele dag in R'dam compenseren wat je de laatste tijd niet hebt gemogen :mrgreen: :cheers: :thumleft:

19 maart 2017 18:32

Trouwens als je U9 op je kentekenbewijs hebt staan, mag je ook de milieuzone in (als je dat zou willen).
Dus ook bijv. een 964 uit 1990 mag er in.

19 maart 2017 22:09

Aha dus bij 40 jr mag hij de stad weer in?

De turbo is nu 37 jaar dus nog 3 jaar wachten :)

20 maart 2017 20:14

Mn 911 is 45 jaar oud, zoon studeert in Rdam, die mag ik dus wel met de P bezoeken?

20 maart 2017 20:20

Van de site geplukt:

Ik heb een oldtimer, mag ik de milieuzone in?

Oldtimers van 40 jaar en ouder zijn automatisch toegestaan in de milieuzone. Zij hoeven geen ontheffing aan te vragen.

21 maart 2017 1:05

Jeetje dat is scheef eigenlijk. Enfin, we mogen er binnenkort in.

Groet Leander

01 mei 2017 19:26

Hoe zit t in amsterdam eigenlijk met de klassiekers?
Mag daar alles nog in? Watvoor plannen zijn er?

01 mei 2017 19:39

doctor porsche schreef:Hoe zit t in amsterdam eigenlijk met de klassiekers?
Mag daar alles nog in? Watvoor plannen zijn er?

Amsterdam mag voor benzine auto's altijd maar er zijn al beperkingen voor diesel busjes van voor 1-1-2000.
Per 1-1-2018 ook voor scooters,touringcars en taxis

07 jun 2017 10:37

Ricoberg schreef:Na mijn eigen verjaardag in Januari is ook mijn Porsche op 26 Feb 40 jaar oud geworden...eindelijk mocht ik Rdam dus weer in, dus heb hem gisteren op de eerste prachtige voorjaarsdag weer even lekker uitgelaten door de binnenstad :D

Afbeelding

:cheers:
Plaats een reactie