Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Kunststof vervangen door alcantara

18 apr 2017 17:52

Ik weet niet hoe dit onderdeel heet (loopt van voorruit tot raam zijdeur)

Afbeelding

maar heb hier een lelijke beschadiging op en vroeg me af of ik dit zal laten repareren door het met alcantara aan beide kanten te laten bekleden of vervangen door origineel kunststof ..model is een 997 MK1

Wie weet of dit überhaupt ook een fabrieksoptie is met alcantara (of is geweest)? Of dit goed staat (hemelbekleding is ook alcantara, stuur straks ook alcantara)

Re: Kunststof vervangen door alcantara

18 apr 2017 18:00

Trek het onderdeel er af en kijk aan de binnenkant naar het artikelnummer. Zal wel geklikt zitten. Bel een PC en vraag de prijs. Verleden week zo een afdekdopje besteld wat zelfs niet in PET stond. De dealer gaf me deze tip. Afijn nummer opgevraagd en het interieur deel koste maar liefst EUR 1,49 bij de dealer. Het kan dus eens mee vallen.

18 apr 2017 20:36

waarschijnlijk kun je hier ook het nummer vinden :salut:

http://www.porsche.com/all/media/pdf/or ... ATALOG.pdf

18 apr 2017 21:19

Zo, dat is een mooie site. Waar kan ik die van andere P-modellen vinden (981 en Macan)?
Aanpassen van de link geeft een ERROR.

18 apr 2017 21:39

Vie hier

http://www.porsche.com/germany/accessoriesandservices/porscheservice/serviceandorgininalparts/originalparts/

18 apr 2017 21:53

TOP!! :thumleft: :thumleft:

18 apr 2017 21:59

Google is your friend

18 apr 2017 22:05

Bedankt voor de tips :thumleft:

19 apr 2017 12:43

Brulaap schreef:Zo, dat is een mooie site. Waar kan ik die van andere P-modellen vinden (981 en Macan)?
Aanpassen van de link geeft een ERROR.

Voor 996 en ook 993 werkt het wel.

http://www.porsche.com/all/media/pdf/or ... ATALOG.pdf

19 apr 2017 14:30

911-2016 schreef:vroeg me af of ik dit zal laten repareren door het met alcantara aan beide kanten te laten bekleden of vervangen door origineel kunststof ..model is een 997 MK1

Wie weet of dit überhaupt ook een fabrieksoptie is met alcantara (of is geweest)? Of dit goed staat (hemelbekleding is ook alcantara, stuur straks ook alcantara)

Volgens PET op de MK1 geen optie geweest. Of het goed staat. Denk het wel. Als je naar dit filmpje kijkt zie je dat de 991 Turbo S met alcantara stuur ook de binnen A-stijlen met Alcantara bekleedt heeft. Beplakken met Alacantara is eenvoudig als je aan het spul met dezelfde kleur als je dak kan komen.

19 apr 2017 20:46

in plaats van een nieuw onderdeel is laten bekleden bv door RoVaKo misschien ook een optie
hier een topic van nine eleven over het bekleden van zijn 993
viewtopic.php?f=33&t=33676 :salut:

20 apr 2017 11:11

inderdaad de delen kunnen we herbekleden met alcantara. :thumleft:
Plaats een reactie