10 sep 2017 13:33
10 sep 2017 14:14
10 sep 2017 14:31
10 sep 2017 15:07
10 sep 2017 15:14
11 sep 2017 0:52
minics schreef:...
En hier een 914 die misschien geschikt is. Is geen 2.0 .....
11 sep 2017 8:36
11 sep 2017 9:17
11 sep 2017 9:37
11 sep 2017 10:41
Olaf schreef:€ 20K in de huidige markt voor een dagelijks inzetbare 914 - 4 cilinder kan best nog wel even zoeken zijn
11 sep 2017 21:28
Klopt, ik was inmiddels ook tot die conclusie gekomen. Voor de DHRC is het minimaal 30 jaar oud maar ik denk dat ik op termijn toch ook wel aan de grote rallies mee zou willen doen. Het moet er inderdaad eentje van uiterlijk bouwjaar 1971 worden. Voor een 914 betekent dit wel dat het zoeken net een tikkeltje lastiger wordt...harryv8 schreef:Zou goed op het bouwjaar letten en wat voor rallies je wilt rijden .. bv Tulpenrally loopt tot 1971 ( uit mijn hoofd ) dan is het misschien handig een auto te zoeken die een bouwjaar ervoor heeft zoals deze ?
hendrik914 schreef:En omgebouwd van injectie naar Webers.
Het enige wat ik niet zie midden al die foto's is de onderkant en meer bepaald het scharnierpunt achteraan rechts, onder de batterijdrager.
minics schreef:Hej Jazzy, leuk dat je ook klassieker rally's wilt gaan rijden ! Wij (Flash en ik) rijden tegenwoordig in een 944 ('84) na eerst met een '75 Innocenti (Mini) Cooper gereden te hebben. Voor sommige rally's is de 944 te jong maar er zijn er genoeg om te kunnen meedoen. Voor ons viel de keus op de 944 vanwege : ons budget, toch een Porsche, het comfort (zeker in rally's met allerlei soorten weggetjes).
Ook wij hebben aan een 914 gedacht maar konden die , in goede staat, niet vinden in ons budget. Maar het is zeker een mooie wagen en denk ik ook geschikt voor jouw doel.
11 sep 2017 22:44
11 sep 2017 23:00
12 sep 2017 18:22
13 sep 2017 14:56
13 sep 2017 15:08
13 sep 2017 15:11
13 sep 2017 17:38
13 sep 2017 17:58
Cazzo Super Veloce schreef:Of, als het toch een Porsche moet zijn, ff Timo bellen
13 sep 2017 20:41
13 sep 2017 20:46
13 sep 2017 20:54
13 sep 2017 21:21
rens914 schreef:ik weet nog een lancia integrale Evo 8V voor je die net past in je budget.
Kopen en direct rijden. (krengen stijgen ook elk jaar in waarde)
Absoluut een goede auto voor dag en rallye werk
13 sep 2017 21:24
15 sep 2017 14:58