20 nov 2017 13:26
20 nov 2017 14:30
20 nov 2017 14:40
20 nov 2017 14:49
20 nov 2017 14:59
20 nov 2017 15:09
steef schreef:The Knights Who Say "Ni!" - Monty Python and the Holy Grail
In deze bouwjaren is vaak al veel 'gedaan' aan de auto's waardoor ze volgens mij allemaal anders (vaak beter!) rijden. Ik zou eerder kijken naar de staat waarin ze verkeren, en diverse auto's rijden. Er is er maar 1! waar jij je 'lekker' in voelt......die moet je dan doen. Volgens mij maakt 2.0 of 2.4 dan niet zo veel meer uit; wat DS zegt: je rijdt zo'n ding niet op de limiet....
20 nov 2017 15:16
Devils son schreef:Ik zou zelf denken dat de staat waarin de auto verkeert meer invloed heeft dan het model zelf. De 2.4 is het snelst en het meest doorontwikkeld. Dus op papier de beste keuze. Maar alle drie zijn zeer begeerlijk. De 2.0 S is ook nog als SWB geleverd. Die is wel wat listiger, maar de vraag is wel of je überhaupt op de limiet wil gaan rijden met de auto.
Ik zou verder eens kijken of je Total 911, editie 120 op de kop kan tikken. Daar vind je een groepstest van exact deze modellen.
20 nov 2017 15:17
20 nov 2017 15:46
20 nov 2017 16:41
20 nov 2017 20:40
MichM3 schreef:uiterlijk en qua uitrusting zit er dus niet veel verschil tussen de auto's?
20 nov 2017 21:10
Devils son schreef:Ik zou verder eens kijken of je Total 911, editie 120 op de kop kan tikken. Daar vind je een groepstest van exact deze modellen.
20 nov 2017 21:13
20 nov 2017 22:11
20 nov 2017 22:13
André schreef:De 2.2 klinkt het beste
20 nov 2017 22:44
20 nov 2017 23:04
MichM3 schreef:
En jawel, Peter Morgan zijn broek ligt hier ergens
20 nov 2017 23:21
20 nov 2017 23:26
30 nov 2017 16:43
30 nov 2017 18:45
30 nov 2017 18:57
30 nov 2017 21:11
kristof schreef:Onduidelijk verwoord van mij : ik bedoel het 2.4 model (T,E,S) kon nieuw gekocht worden met spoiler, de 2.2 en 2.0 niet.
30 nov 2017 21:37
30 nov 2017 23:32