Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
03 dec 2017 22:13
Wat vinden we van de 991 Carrera T?
leuk idee of toch maar niks?
03 dec 2017 22:49
In eerste instantie dacht ik, weer een toevoeging aan de 911 reeks, gaap, ze kunnen het ook te gek maken
Na het lezen van de specs en het bekijken van de test reviews ben ik er wel positief over. Een 911 met kortere handbak en minder gewicht.
Meer een rijders auto, met gevoel
03 dec 2017 22:54
Het is toch een base 991 met alle sportieve opties? Wat gaat dat prijstechnisch dan doen? Want op zich zou dat nog wel een goede 'niche' zijn.
03 dec 2017 22:56
Ik heb nog weinig echte test/reviews gezien. Alleen de introductie filmpjes van Porsche zelf.
Het lijkt mij wel een leuke wagen met de juiste opties.
Ik vind de prijsstelling wel een probleem, het is bijna GTS geld wat ze voor de T vragen.
03 dec 2017 22:59
In Belgie niet... ze vragen 111k, terwijl de Carrera op 101k en de S op 115k staat.... GTS begint bij 130k hier
Dus prijszetting is prima.
03 dec 2017 23:01
20 kilo lichter is niet echt wereldschokkend. 120 zou al beter zijn. Bestel je de pdk versie dan is die 20 kilo alweer teniet gedaan. Onzin model wat mij betreft
03 dec 2017 23:05
Zou in deze dan ook geen PDK nemen... enkel de manuele heeft de kortere verhouding dacht ik
03 dec 2017 23:07
Standaard komen ze in NL met PDK
Met minimale opties waarvan een de handbak zit je al op €150.000...dan zou ik toch voor een Cayman GT4 of jong gebruikte 997.2 GT3/RS gaan.
03 dec 2017 23:15
OMG!!!
03 dec 2017 23:18
MichM3 schreef:In Belgie niet... ze vragen 111k, terwijl de Carrera op 101k en de S op 115k staat.... GTS begint bij 130k hier
Dus prijszetting is prima.
Ik zou bijna emigreren.
03 dec 2017 23:20
ik zal jou de US prijs in $$ dan maar besparen?
04 dec 2017 0:12
Ik weet het.
05 dec 2017 21:08
niet emigreren, al genoeg NL in B......
05 dec 2017 23:04
No worries.
MarkS schreef:MichM3 schreef:In Belgie niet... ze vragen 111k, terwijl de Carrera op 101k en de S op 115k staat.... GTS begint bij 130k hier
Dus prijszetting is prima.
Ik zou
bijna emigreren.
07 dec 2017 4:30
Mooie versie! Leuke opvolger van mn 911 T uit 72
07 dec 2017 9:52
Ik vind hem toch ook wel leuk, alle sportieve opties zijn al aangevinkt en in combi met wat geluidsisolatie eruit en kortere bak verhoudingen geeft dit waarschijnlijk een lekker sportief gevoel.
07 dec 2017 13:50
Ik begrijp niet dat ze niet voor de S motorisering gekozen hebben. Dan liever een handgeschakelde S..
07 dec 2017 13:52
Ik snap het wel. Van de basis, S en GTS reageert de basis motor het fijnste op het gas. Meest atmosferische karakter van de drie en minste turbo lag.
07 dec 2017 23:44
Herken dit totaal niet, na twee jaar en een kleine 100.000 kilometers in de 991.2 S gereden te hebben. Blijft voor mij over; minder gewicht en meer vermogen pakt voor de driving fun meestal wel goed uit
08 dec 2017 9:10
Je hoeft het niet te herkennen maar dit is feitelijk gewoon zo.
Neemt niet weg dat ik ook niet voor de basis ben gegaan. Persoonlijke voorkeur heet dat.
08 dec 2017 18:28
Vertel eens Marks. Waar ben je voor gegaan?
08 dec 2017 18:59
Ik wil niet nog een topic vervuilen maar dacht dat m’n profielfoto wel duidelijk was
viewtopic.php?f=1&t=48615
08 dec 2017 20:29
Te vet! Profielfoto wordt op mijn gsm niet weergegeven
08 dec 2017 22:42
MarkS schreef:Je hoeft het niet te herkennen maar dit is feitelijk gewoon zo.
Hoezo? Minder vermogen, kleinste lag, lekkerste aan het gas, meest atmosferische karakter (?!) dus beste keuze? Pfff
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.