Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
21 dec 2017 22:06
Mooie set 21 inch Porsche winterbanden, garage geeft aan dat luchtvering tijdens montage geen probleem is. Moet dit niet op de brug in Servicestand worden gezet ??
21 dec 2017 23:29
Over welk model gaat het en wat staat er in de handleiding van de auto?
In de Macan heb ik een knop om de auto (met luchtvering) 10mm te verlagen. Met contact AAN deze knop moet ik 10 seconden ingedrukt houden. Daarna is de luchtvering uitgeschakeld (wordt ook weergegeven op het display) en kan je de auto opkrikken/heffen.
Na de werkzaamheden (met contact AAN) de knop weer 10seconden indrukken en de luchtvering is weer actief.
Als je een display-modus hebt met weergave van de bandenspanning moet je daarna ook aangeven dat het om 21inch winterbanden gaat.
Daarna nog ff een paar km rijden (sneller dan 25kmh) en de bandendruksensoren zijn ingeleerd.
Suc6.
21 dec 2017 23:56
Bedankt Brulaap, ik ben de trotse eigenaar van een Cayenne S (12-2010) Super tevreden, had een set Pirelli Winterbanden erbij gekregen. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om 2 keer in het jaar mijn Sportvelgen te pijnigen, vandaar een andere set velgen extra. Ik zal morgen even kijken of ik via het menu in de BC bij jouw verhaal kan komen. Ik laat het hier horen hoe of wat én wat ik met de luchtvering moest doen...
22 dec 2017 16:39
Je hebt toch voor de hoogteregeling aan de rechterzijde een knop zitten? Met die 10 seconden naar boven duwen ben je er.
22 dec 2017 19:30
Bedankt ! Inderdaad de knop van de luchtvering 10-15 seconden naar voren houden, display geeft dan aan dat de luchtvering uitstaat. Activeren kan op dezelfde manier of door er mee te gaan rijden. Goed weekend voor jullie, fijne dagen ! Groeten Leo
23 dec 2017 12:33
goliath schreef::ba: Bedankt ! Inderdaad de knop van de luchtvering 10-15 seconden naar voren houden, display geeft dan aan dat de luchtvering uitstaat. Activeren kan op dezelfde manier of door er mee te gaan rijden. Goed weekend voor jullie, fijne dagen ! Groeten Leo
Graag gedaan en ook voor jou fijne feestdagen!