Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
01 maart 2018 22:30
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kom niet echt verder, dus vandaar dat ik jullie om hulp wil vragen. Onder mijn GT3 zitten de onderstaande velgen en deze zijn zeker niet slecht maar zou ze toch weer helemaal tiptop willen maken. De remklauwen zijn inmiddels gedaan en weer super strak maar nu wil ik toch eigenlijk de velgen doen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de herstel van dit type velgen? En zo ja kunnen jullie aangeven waar ik zou moeten zijn hiervoor?
01 maart 2018 23:22
Ik heb een set laten opknappen bij
http://www.wheelcare.nl.
Alleen maar positieve ervaringen met het werk van Rene.
02 maart 2018 7:54
Mivali schreef in topic ‘Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic deel2’:
“Velgenexpert op Helicopterstraat te Amsterdam”
02 maart 2018 11:48
Wheeltrimin Nijkerk. Top bedrijf.
02 maart 2018 12:07
Ik heb ooit een set velgen bij Van der Wouden in Waddinxveen laten doen. Niet de goedkoopste maar wel zeer degelijk werk.
02 maart 2018 15:28
Dank voor de bedrijven! Hebben jullie ook ervaring met tweedelige velgen zoals van de GT3?
02 maart 2018 19:59
Johann schreef:Wheeltrimin Nijkerk. Top bedrijf.
Hier heb ik recent 8 velgen laten doen. Top gedaan!
02 maart 2018 20:36
Probeer Master Ken eens te pb’e , die heeft zijn gt3 velgen ook laten restaureren.
02 maart 2018 21:13
Dit zijn overigens niet de GT3 velgen van de 996.
Maar ze zijn wel mooi.
02 maart 2018 21:15
En hoor idd goede verhalen over Wheeltrim in Nijkerk
02 maart 2018 21:27
Of lekker bij je in de buurt,
http://www.wielfix.nl/1x een velg laten opknappen naar volle tevredenheid.
03 maart 2018 11:54
Targa Floriaan schreef:Mivali schreef in topic ‘Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic deel2’:
Heb ik ooit BBS speedline laten doen bij Velgenexpert. Resultat was okay maar niet top. Plekjes gevonden die niet goed schoon waren gemaakt en daardor slecht gespoten, etc. Werkplaats is chaos...
03 maart 2018 15:33
flash911 schreef:Targa Floriaan schreef:Mivali schreef in topic ‘Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic deel2’:
Heb ik ooit BBS speedline laten doen bij Velgenexpert. Resultat was okay maar niet top. Plekjes gevonden die niet goed schoon waren gemaakt en daardor slecht gespoten, etc. Werkplaats is chaos...
begrijp goed wat je bedoelt,over die chaos,weet niet hoe het er nu is maar jaren geleden zag het er niet heel professioneel uit
03 maart 2018 18:48
of gewoon zelf doen.
Heb mijn 3-delige Speedlines van de 964 Turbp 3.6 ook zelf gerenoveerd.
Nog steeds tevreden
03 maart 2018 19:35
Ik heb dezelfde wielen en vorig jaar laten doen door Velgenservice Oss. Daar hebben ze ruime evaring met 2-delig en ook specifiek dit type. Ik ben er erg tevreden over. Aanrader!
03 maart 2018 20:21
Ik ben ook erg tevreden over Velgenservice in Oss, vooral vanwege zijn liefde en kennis op gebied van CNC afdraaien/polijsten van Porsche/BMW/Mercedes velgen
Heb er vorig jaar een set teledails laten opknappen en kreeg ze terug als nieuw. Erg fijne kerel ook die je constant op de hoogte houdt over het werk (met leuke foto’s etc)
03 maart 2018 23:16
Sounds like we have a winner
zal eens contact met ze opnemen. Dank iedereen voor de info
@PTT, Mooi gedaan!
28 dec 2019 10:06
Ik heb exact hetzelfde post willen plaatsen op de forum... De velgen op mijn 2001 GT3 zijn ook niet slecht, maar een opfrisbeurt zou fijn zijn.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Thx alvast.
28 dec 2019 11:23
Ik zou het idd wat verder weg zoeken, niet in Amsterdam!
28 dec 2019 16:33
Ooit gt3 velgen laten doen in Uden bij de velgendokter, meen ik.
Niet tevreden met het resultaat.
28 dec 2019 20:54
leegurbutt schreef:Ik heb exact hetzelfde post willen plaatsen op de forum... De velgen op mijn 2001 GT3 zijn ook niet slecht, maar een opfrisbeurt zou fijn zijn.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Thx alvast.
Ben er helaas nog niet aan toegekomen, maar staat nog steeds hoog op mijn lijstje. Komt ook omdat ik nog twijfel hoe de buitenring (en binnenkant) van de velg behandeld moet worden. Wil ze echt origineel hebben maar lees verschillende dingen. Of gespoten met blanke lak of gepolijst aluminium.
Welke van de twee is origineel gebruikt?