Beste mensen, mijn Cayenne 4.8 S 12-2010 met 104.ooo op de klok staat met een defecte tussenbak bij PCG. Komt allemaal goed maar ik vroeg mij af of er meer mensen waren die met deze relatief lage km stand ook dit manko hebben gehad.groet leo
Goedemorgen beste mensen, bedankt voor jullie reactie. Gisteravond even snel hier de vraag gesteld na een turbulentie dag. Ik had niet meer de verstandelijke vermogens om wat doortastender te zijn. Nu even een bakkie zwart goud, daarna zal ik hier even rondneuzen aangaande mijn geweldige tussenbak. Een fijne dag voor jullie ! Groetjes Leo
Genoeg gevonden hier, werd er zelfs wat ongerust van. Complete verhalen van over de hele wereld waarin het misgaat met de tussenbak. Na vandaag contact te hebben gehad blijkt het absoluut niet zo te zijn dat er een nieuwe, herziene tussenbak door Porsche is ontworpen. Het is wel zo dat er nu een standaard aanpassing dient plaats te vinden aan de tussenbak. Het gaat om ontluchting van de tussenbak. E.e.a. heeft te maken met vochtvorming in de olie welke in de oude situatie zat "opgesloten" - Dit gaat van kwaad tot erger, tot uiteindelijk de smerende werking er niet meer voldoende is. Al met al zit er bij mij weer een nieuwe bak onder, wat betreft (langere) garantie op de nieuwe tussenbak... dat wordt nog even een "praatstuk" Ik hoop dat er meer mensen zijn die hier wat mee kunnen, groeten Leo